Пет тренда, които променят медиите

Никога в историята на човечеството не се е произвеждало толкова много съдържание, но бизнес моделът на много от "старите" медии продължава да е в криза

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

В света на медиите през последните години единственото сигурно нещо е промяната. Смени се пътят на новините, количеството и качеството им. Радикално се променя бизнес моделът, старите титани вече са пред пенсия, а претендентите за тяхното място стават все повече. Тази тенденция продължи и през 2015-а с няколко събития, които вероятно още повече ще разместят пластовете в и без това разбъркания медиен пазар.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
8 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 7
    tsvetko_51 avatar :-|
    tsvetko_51
    • + 1

    Не знам споделяте ли отвращението на не малко хора от агресивната реклама, която ни залива отвсякъде и особено през ТВ и нета.
    За мен така разгледаните в статията проблеми, коментират какво става или ще стане с политиката на рекламодатели, рекламопроизводители и платформи печелещи от публикуването им, но и дума не става за нас, горките потребители, при това потребители на не доброволен принцип.

    Нередност?
  • 8
    georgi2645 avatar :-|
    georgi2645
    • + 1

    Източници много, реални - малко, а качествени - все по-трудни за намиране.

    Нередност?
Нов коментар