Пет тренда, които променят медиите
Никога в историята на човечеството не се е произвеждало толкова много съдържание, но бизнес моделът на много от "старите" медии продължава да е в криза
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
В света на медиите през последните години единственото сигурно нещо е промяната. Смени се пътят на новините, количеството и качеството им. Радикално се променя бизнес моделът, старите титани вече са пред пенсия, а претендентите за тяхното място стават все повече. Тази тенденция продължи и през 2015-а с няколко събития, които вероятно още повече ще разместят пластовете в и без това разбъркания медиен пазар.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
8 коментара
Не знам споделяте ли отвращението на не малко хора от агресивната реклама, която ни залива отвсякъде и особено през ТВ и нета.
За мен така разгледаните в статията проблеми, коментират какво става или ще стане с политиката на рекламодатели, рекламопроизводители и платформи печелещи от публикуването им, но и дума не става за нас, горките потребители, при това потребители на не доброволен принцип.
Източници много, реални - малко, а качествени - все по-трудни за намиране.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.