На страха логата са големи

Страхът и извиненията са най-голямата спирачка за творчеството и добрата работа в българската реклама

Според Мартин Димитров голяма част от агенциите на българския пазар започнаха да предлагат на клиентите еднакви решения, което създава глад за добри реклами.
Според Мартин Димитров голяма част от агенциите на българския пазар започнаха да предлагат на клиентите еднакви решения, което създава глад за добри реклами.
Според Мартин Димитров голяма част от агенциите на българския пазар започнаха да предлагат на клиентите еднакви решения, което създава глад за добри реклами.    ©  Велко Ангелов
Според Мартин Димитров голяма част от агенциите на българския пазар започнаха да предлагат на клиентите еднакви решения, което създава глад за добри реклами.    ©  Велко Ангелов
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Мартин Димитров е основател и творчески директор на рекламна агенция Nitram. Преди това Димитров е бил творчески директор на агенциите Ogilvy Sofia и reforma.

Преди пет месеца, когато стартирах Nitram, имах една истински основателна, търговска причина да го направя. И тя е, че немалка част от агенциите някак излязоха от бизнеса с идеи и влязоха в бизнеса с оправдания. А истината е, че нишата за добри истории в рекламата никога не е била толкова свободна.  


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове