Новият брой:
Продаден ли е мачът за еврото

2016: На крилете на мобилната реклама

Рекламният пазар ще се движи от технологични решения, приложения и платформи през новата година, категорични са медиа директорите

Shutterstock    ©  Shutterstock
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Българският рекламен пазар изпрати изминалата 2015 г. като поредната година на стагнация. Браншът не отчете значителни повишения на бюджетите, нито пък ярко преразпределение на медийния микс. Това не изненада никого нито в офисите на компаниите, нито в тези на рекламните агенции. Още в началото на миналата година медиа директорите прогнозираха, че няма да има ръст в инвестициите, но за това пък очакваха да видим по-добри бизнес решения и по-интегрирани кампании.

Годината беше белязана от оттеглянето на рекламодатели от пазара като търговската верига Penny Market и Alpha Bank, която стана част от "Пощенска банка", но и от активизирането на нови играчи, предимно от сегмента на бързите кредити.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    soldierism avatar :-|
    soldierism
    • - 3
    • + 5

    Мобилната реклама е бъдещето, както са и мобилните технологии. Вече все повече хора нямат дори телевизори у дома си.

    Нередност?
  • 2
    intergalactic avatar :-|
    intergalactic
    • - 2
    • + 5

    Интересно как виждат ръст в мобилната реклама, като рекламодателите бягат от нея като дявол оъ тамян...

    Нередност?
Нов коментар