2016: На крилете на мобилната реклама
Рекламният пазар ще се движи от технологични решения, приложения и платформи през новата година, категорични са медиа директорите


Боян Петров

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Българският рекламен пазар изпрати изминалата 2015 г. като поредната година на стагнация. Браншът не отчете значителни повишения на бюджетите, нито пък ярко преразпределение на медийния микс. Това не изненада никого нито в офисите на компаниите, нито в тези на рекламните агенции. Още в началото на миналата година медиа директорите прогнозираха, че няма да има ръст в инвестициите, но за това пък очакваха да видим по-добри бизнес решения и по-интегрирани кампании.
Годината беше белязана от оттеглянето на рекламодатели от пазара като търговската верига Penny Market и Alpha Bank, която стана част от "Пощенска банка", но и от активизирането на нови играчи, предимно от сегмента на бързите кредити.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Мобилната реклама е бъдещето, както са и мобилните технологии. Вече все повече хора нямат дори телевизори у дома си.
Интересно как виждат ръст в мобилната реклама, като рекламодателите бягат от нея като дявол оъ тамян...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.