2016: Да влязат българските марки
Изпълнителните директори на рекламните агенции очакват нови местни брандове и компании да раздвижат рекламния пазар през годината


Боян Петров

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Стабилна година. Без колебания, без промени и без излишен оптимизъм. Такава е оценката на рекламните компании за изминалата година на пазара.
Приключиха няколко важни конкурса като този за медийно обслужване на "Мтел" и рекламния конкурс за марките на "Каменица" АД. Изпълнителните директори на агенциите по-скоро докладват за устойчивост или ръст на приходите си. На пазара се появиха и няколко нови рекламни и дигитални агенции, сред които Garlic (собственост на "Националната лотария"), Nitram (на бившия творчески директор на Ogilvy Sofia и reforma Мартин Димитров) и Xplora (на бившия мениджър "Дигитален маркетинг" в "Мтел" Георги Малчев).
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.