Life вече е "Икономист"

На пазара на списания влиза нов играч, а стар си отива с натрупани задължения

Списанието вече е по-скъпо с един лев и се продава за 2.99 лева
Списанието вече е по-скъпо с един лев и се продава за 2.99 лева
Списанието вече е по-скъпо с един лев и се продава за 2.99 лева    ©  Цветелина Белутова
Списанието вече е по-скъпо с един лев и се продава за 2.99 лева    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Въпреки свитите рекламни инвестиции на компаниите в печатни медии от няколко дни на пазара има ново седмично списание. "Икономист" е брандирано със запазения знак на оригинала - The Economist, а негов издател е българската компания S Media, "ексклузивен лицензионен партньор" на британското издание. Такъв до края на миналата година беше една от големите издателски групи в България - S Media Team и нейното списание Life.

Проверка на "Капитал" показа, че "Икономист" реално е наследник на Life - запазва идеята за съдържанието и част от екипа, но с различен издател. Главен редактор на новото списание е най-малкият син на дипломата Иван Станчов - Шон Станчов, който оглавяваше и предишното издание. Особеното около двете компании, които управляват "Икономист" и Life - съответно S Media и S Media Team, обаче не са само близките имена.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове