Седмични новини за маркетинг и реклама (22 януари)

Coca-Cola прави нова глобална комуникационна платформа, Онлайн рекламната измама в САЩ ще отнеме от пазара 7.2 млрд. долара, Nielsen ще използва Facebook и Twitter в нова рейтинг система

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Coca-Cola прави нова глобална комуникационна платформа


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове