Закон за медийни поръчки

Обществените поръчки отново ще се възлагат на радио- и телевизионите оператори без търг и конкурс

Депутатът от Реформаторския блок Гроздан Караджов до последно настояваше плащането на електронни медийни услуги да става с обществена поръчка
Депутатът от Реформаторския блок Гроздан Караджов до последно настояваше плащането на електронни медийни услуги да става с обществена поръчка
Депутатът от Реформаторския блок Гроздан Караджов до последно настояваше плащането на електронни медийни услуги да става с обществена поръчка    ©  Юлия Лазарова
Депутатът от Реформаторския блок Гроздан Караджов до последно настояваше плащането на електронни медийни услуги да става с обществена поръчка    ©  Юлия Лазарова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Представете си, че сте кмет. Имате 100 хил. лв. европейски пари, предназначени за популяризирането на проекта за градски транспорт, който сте направили. Единият вариант е да ги обявите на търг, за да получите най-доброто възможно предложение за най-добрата цена. Другият вариант е да отидете директно при местна телевизия, да й дадете парите и срещу това да получите в пакет добро отразяване не само на проекта, но и на цялата ви дейност за дълго време.

Именно втория вариант одобриха депутатите в сряда, когато на второ четене в парламентарната гласуваха проекта на Закона за обществените поръчки (ЗОП). В него бе записано, че държавата и общините ще могат да възлагат без търг и конкурс обществени поръчки на електронните медии (радио и телевизия).


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар