Седмични новини за маркетинг и реклама (29 януари)

MullenLowe

Седмични новини за маркетинг и реклама (29 януари)

Lowe Swing Communications става МullenLowe Swing, Publicis Groupe отбелязва своя 90-и рожден ден с предприемачески конкурс, Facebook отчита ръст на рекламните приходи от 57% през 2015 г.

4779 прочитания

MullenLowe

© MullenLowe


Lowe Swing Communications става МullenLowe Swing

Рекламна агенция Lowe Swing Communications променя своето име на MullenLowe Swing, следвайки промяната, случваща се във всички 90 офиса на МullenLowe Group на над 65 пазара, на които групата оперира. Преименуването е придружено и с пълна промяна на корпоративната идентичност на рекламната агенция.

Глобалните промени са следствие от сливането на веригата Lowe & Partners с щатската рекламна мрежа Mullen през май 2015 г. Освен ребрандиране новата група MullenLowe обяви и преструктуриране на агенциите в портфолиото на компанията. Така групата ще разполага с четири звена: MullenLowe, които ще се грижат за интегрирани маркетингови решения, MullenLowe Profero, чийто фокус ще са дигиталните проекти, медийната агенция MullenLowe Mediahub и MullenLowe Open, които ще са насочени към изготвянето и реализирането на кампании за директен контакт с потребителите (т.нар. BTL кампании).

По данни на AdWeek през изминалата година новосформираната рекламна група е отчела глобални приходи за 640 млн. долара.

Publicis Groupe отбелязва своя 90-и рожден ден с предприемачески конкурс

Световната верига за маркетингови комуникации Publicis Groupe представи глобална предприемаческа инициатива "Publicis 90" по повод своя 90-и рожден ден. До края на 2016 г. френската група ще инвестира 10 млн. евро в 90 проекта на съществуващи или бъдещи компании с идеи в областта на дигиталните технологии и комуникации.

В проекта могат да участват кандидати от всички държави, в които Publicis Groupe има офиси, включително и от България. Целта на инициативата е да подпомогне подобряването на дигиталната среда и да насърчи създаването и развитието на млади и нови компании. Кандидатурите се приемат до 28 февруари чрез онлайн платформа, специално създадена за инициативата - www.publicis90.com. Оценяването на проектите ще премине през няколко етапа, а сред водещите критерии ще бъде бизнес потенциалът на идеите. През първата фаза на оценяване ще бъдат включени всички над 76 хил. служители на Publicis Groupe по света. Най-добрите кандидатури ще преминат във втора фаза, където ще бъдат оценени от екипите на фонда за рисков капитал Iris Capital. Финалистите ще бъдат подбрани от международно жури по време на третия етап от конкурса.

Избраните 90 проекта ще получат финансиране на стойност от 10 хил. до 500 хил. евро от Publicis Groupe. В допълнение към финансовата подкрепа всеки от 90-те победители ще бъде консултиран от специалистите на рекламната група за период от една година. Те ще имат и възможността да посетят едно от най-мащабните събития за технологии и иновации Viva Technology в Париж, което ще се проведе между 30 юни и 2 юли 2016 г.

Facebook отчита ръст на рекламните приходи от 57% през 2015 г.

Социалната мрежа Facebook е привлякла рекламни инвестиции на стойност 5.64 млрд. долара през 2015 г., което представлява ръст от 57% в сравнение с предишната година. Това стана ясно след обявяването на резултатите на компанията в сряда вечерта. Рекламите, "сервирани" в платформата на Facebook през 2015 г., са нараснали с 29%, а средната им цена - с 21%. Подобен ръст при обема на закупената рекламна площ в платформата се забелязва за пръв път от третото тримесечие на 2013 г., отбелязва AdAge. Според Дейвид Венър, главен финансов мениджър на Facebook, ръстът при обемите и цените на рекламата се дължи на повишено потребление на мобилни устройства, където рекламната площ традиционно струва повече.

The Guardian планира да съкрати разходите си с 20%

Британското издание The Guardian обяви, че ще съкрати своите разходи в опит да ограничи загубите си в рамките на следващите три години. Планът предвижда годишните разходи от 380 млн. долара да се свият с 20%, след като медията отчете загуба от 64 млн. долара за 2015 г.

"През следващите три години ще работим в посока към подобряване на нашето съдържание, създаване на устойчив бизнес модел и фокус върху дигиталната организация на медията ни", казва Катрин Вайнър, главен редактор на The Guardian, цитирана от New York Times. Компанията не е обявила детайли за своята стратегия, но представители на изданието разказват, че такива ще бъдат представени в следващите месеци. Според Financial Times ограничаването на разходите ще се състои в съкращаване на персонал, но британската медия отказва коментар в тази посока.

The Guardian ще продължи да се фокусира и върху разширяването и развиването на своите дигитални операции в САЩ и Австралия, създавайки екип от анализатори на данни, чрез които да се подобри качеството на материалите и търговските предложения към рекламодателите, пише още New York Times.

Sizmek получи акредитация за реклама в мобилни сайтове и приложения

Американската организация Media Rating Council е сертифицирала онлайн рекламната мрежа Sizmek с акредитацията In-App & Mobile Web Media Rating Council. Тя покрива измерването на "сервирани" импресии (показвания) и кликове на мобилни сайтове и приложения през банери, интерактивни рекламни формати и видео.

Sizmek притежава и сертификата за доставка и измерване на рекламни съобщения на desktop (т.е. лаптопи и настолни компютри).

В Централна и Източна Европа Sizmek си партнира с Tailwind, част от групата на ThinkDigital. "Акредитацията за Sizmek от MRC е стъпка в посока към гарантиране на рекламодателите на пълноценна и коректна информация за успеваемостта на техните кампании в мобилни сайтове и приложения", казва Панайотис Гианакоурас, старши продуктов мениджър в Tailwind.

Новини в 140 символа:

- Droga5 е агенция на годината за 2015 г. според рекламното списание AdAge. - Инвестициите в телевизионна реклама в САЩ през 2015 г. са се повишили с 13%, показват данните на Standart Media Index.

Lowe Swing Communications става МullenLowe Swing


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

Влезте в профила си

Всеки потребител може да чете до 5 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Вижте абонаментните планове
Close
Бюлетин
Бюлетин

Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа


0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал