Журналистика на поискване

Медийните компании ще се фокусират върху видео формати, платформи за съобщения и микроплащания, за да разпространяват и монетизират съдържанието си

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Нови форми на журналистика. Нови начини на достигане на съдържанието до хората. Нови източници на приходи. 2016 ще бъде вълнуваща година за медиите, в която те все повече ще се сближават с технологичните компании и ще търсят похвати да счупят рекламната хегемония на Facebook и Google онлайн.

Това прогнозира доклад на Reuters Institute, който чертае посоките, в които ще се развиват журналистиката, медиите и технологиите през тази година. И ако изминалата 2015 г. беше белязана от редица инвестиционни ходове на световни медийни гиганти - NBC Universal инвестира 200 млн. долара в младежката медиа Buzzfeed, Disney придоби дял във Vice, Японците от Nikkei купиха Financial Times, а немската група Axel Springer добави към портфолиото си Business Insider - то и през 2016 г. ще продължи тенденцията на концентрация на медиите. Вероятността е да видим големи издатели да придобиват други медии, рекламодатели да купят медийни компании или технологични компании като Twitter и Yahoo да бъдат продадени.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар