С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
11 фев 2016, 14:14, 4814 прочитания

Седмични новини за маркетинг и реклама (12 февруари)

Агенция "Адхок" е официалният представител на BG Media World в България, All Channels Advertising с двама нови творчески директори, Започна деветото издание на наградите "Effie България"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Агенция "Адхок" е официалният представител на BG Media World в България

Илюстрация


Комуникационната агенция "Адхок" ще бъде официалният представител на медийния проект BG Media World за българския пазар, съобщиха от компанията. Платформата BG Media World е създадена от Асоциацията на българските медии по света (АБМС) и обединява всички печатни и електронни медии на български език, насочени към българите, живеещи извън България. В проекта са включени над 105 медии от 23 страни, които достигат до близо 3 млн. души, по данни, предоставени от "Адхок". Според агенцията това са "българи, които живеят активно, имат високи доходи, планират ваканциите си месеци напред, пътуват, инвестират". "По неофициални данни емигрантите изпращат годишно над 3 млрд. евро на своите близки в България чрез различни канали за парични трансфери", разказват още от "Адхок" и допълват, че именно тази целева група е от изключителна важност за компаниите, които искат да рекламират своите продукти и услуги извън границите на държавата. До момента рекламодателите, желаещи да се възползват от рекламното пространство на медиите от АБМС, са правили това директно и на проектна база, което допълнително е усложнявало процеса, казват от представителството на платформата в България.
Най-голям брой са българските медии в САЩ (17), където е и една от най-големите български общности - близо 350 хил. души, посочват от АБМС. Следващият пазар с най-голямо покритие от българоезични медии е британският (където медиите по данни на АБМС са 13 при 100 хил. българи) и този в Австрия (със 7 медийни проекта, насочени към българската общност в страната, която според АБМС наброява 30 хил. души).

All Channels Advertising с двама нови творчески директори

Илюстрация




Рекламната агенция All Channels Advertising представи двама нови творчески директори в началото на 2016 г. Това са Радостин Христов, асоцииран творчески директор с фокус върху кампании в PR, BTL и събития, и Калоян Зарков, асоцииран творчески директор с профил "дигитални кампании". Марин Костов-Мъро пък ще остане на позицията изпълнителен творчески директор на групата на All Channels.
Радостин Христов е работил 18 години в агенции като "Нова продъкшън", "ДеКони адвертайзинг", "МАГ адвертайзинг" и "Дизайн борд", а в портфолиото му присъстват проекти за международни клиенти, сред които Райфайзенбанк, Avon, Unicef, DHL, Lidl, Loreal, Carefour, Nestle и Maggi.
Калоян Зарков е част от All Channels в последните 6 години, през които е реализирал кампании за клиенти като Райфайзенбанк, Nestle, "Мобилтел", Discovery, Philips, "Загорка", Coca-Cola. Преди присъединяването към екипа на All Channels Калоян е работил за Grey Advertising с рекламодатели като P&G, Unicredit Bulbank, Nokia и др.
"Само за изминалата година Калоян и Радо бяха в основата на множество спечелени комуникационни проекти, сред които конкурсите за DHL, ДЗИ, брандовете на "Загорка" АД – "Столично" и "Амстел", фондацията "Заедно в час", като реализираха и някои от най-значимите и награждавани кампании на агенцията", казва Марин Костов-Мъро.

Започна деветото издание на наградите "Effie България"

Тази седмица беше обявено деветото издание на фестивала за ефективност на маркетинговите комуникации - "Effie България", организиран традиционно от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). Конкурсът цели да отличи "онези кампании и маркетинговите практики, които са доказали максимална ефектност по измерими критерии", съобщават от БАКА. В него могат да се включат агенции и рекламодатели, а проектите могат да бъдат подавани за участие в пет категории: "Стоки", "Услуги", "Промоции", "Корпоративни комуникации" и "Социална, медийна, политическа кампания".
За първи път тази година организаторите обявяват ранен срок за подаване на заявки - не по-късно от 8 април 2016 г., а крайният срок за участие е 4 май 2016 г.
Всички проекти ще бъдат оценявани от независимо жури, съставено от доказали се специалисти в различни области на бизнеса, посочват от БАКА. Победителите ще бъдат обявени на официална церемония на 7 юни 2016 г. Наградите Effie се връчват в 43 страни по света след учреждаването на конкурса през 1968 г.

Adwise ще предлага ремаркетинг

Илюстрация


Рекламната платформа Adwise, част от портфолиото на "Нетинфо", започва предлагането на ремаркетинг за своите клиенти, като ще запази предлаганата досега цена на клик. Новата услуга представлява силно фокусирана реклама, която се показва само на потребители, които през последните няколко дни са посетили сайта на рекламодателя, проявявайки конкретен интерес към предложенията му.
Този механизъм увеличава ефективността, измервана като CTR (Click through Rate) и брой предприети конкретни действия от потребителя като купуване на продукт или запазване на хотел или ваучер за СПА услуга, уточняват от "Нетинфо". Чрез ремаркетинг малките и средните рекламодатели в България могат допълнително да оптимизират средствата и усилията си при задържането на стари и привличането на нови клиенти, допълват от компанията.
През декември 2015 г. платформата Adwise е отчела средно по 2200 активни кампании всеки ден, за които са "сервирани" над 550 млн. импресии (рекламни показвания - бел.авт.).



Omnicom отчита свиване на приходите за 2015 г. с 1.2%

Приходите на рекламния холдинг Omnicom за 2015 г. са намалели с 1.2% (до 15.134 млрд. долара), а печалбата на компанията се е свила с 0.9% (до 1.094 млрд. долара). Глобалните органични приходи (тези, които изключват единични и външни фактори като придобивките и валутните флуктуации - бел. авт.) са се увеличили с 5.3%, съобщава Ad Age.
Рекламната група, собственик на агенциите BBDO и DDB Worldwide, отчита свиване на приходите за четвъртото тримесечие на изминалата година от 1% (до 4.153 млрд. долара), но при увеличена печалба от 0.6% (до 331.6 млн. долара). Органичните приходи показват ръст от 4.8%.
Холдингът отчита ръст на своите органични приходи от съответно 5.4% в САЩ, 7.1% във Великобритания, 3.7% в Европа, 7.9% в Азиатско-Тихоокеанския регион и 6.8% в Африка и Близкия изток, както и спад от 3.3% в Латинска Америка.
Най-доходоносен сектор през изминалата година е бил рекламният с ръст на приходите от 9.3%, следван от специалните комуникации с 2.2%, а постъпленията от PR са се свили с 1.4%.

Новини в 140 символа:
- EnergyBBDO, представителството на рекламната агенция в Чикаго, ще реализира глобалната кампания по представянето на новия флагман при смартфоните на LG - модела G5.
- Американската медийна група Time Warner Cable ще прекрати взаимоотношенията си с Ogilvy & Mather след 12-годишно партньорство.
- Google ще спре "сервирането" на рекламни съобщения, създадени чрез Flash, окончателно през 2017 г.
- Професионалната социална мрежа LinkedIn спира своята рекламна платформа.
- Приходите на Viacom са се свили с 9% през 2015 г. Компанията ще се включи в рекламната платформа на Snapchat.
- Newsweek ще се откаже от платения paywall абонамент.
- Брандовете са повишили своето присъствие в социалните медии по време на Super Bowl с 223% в последните 4 години, показва проучване на Unmetric.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама 1 Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама

Това е едно от ключовите предложения за промени в Законът за радиото и телевизията, които сектора обсъжда

21 фев 2020, 2296 прочитания

Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020" Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020"

В тазгодишното издание се включиха рекорден брой студенти

18 фев 2020, 2525 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Британският вестник The Independent спира да излиза на хартия

Собственикът Евгени Лебедев обяви, че медиата ще продължи да съществува, но в дигиталната среда

Още от Капитал
Отчети това

Как умните електромери могат да намалят сметките за ток

Автогол с еврозоната, мачът продължава

Изборът сега е между по-добро икономическо бъдеще и статуквото

Борбата с престъпността каквато можеше да бъде

Държавата предлага адекватна стратегия за наказателна политика, която обаче няма намерение да спазва

Руско-турската прокси война* може да ескалира

Турският президент Ердоган е на път да атакува директно армията на Башар Асад. Това ще има непредвидими последствия

Кино: "Малки жени"

Дързост и покорство във време на пробуждане

20 въпроса: Юрий Вълковски

Изпълнителен директор на фондацията Reach for Change България

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10