Новият брой: Накъде след вота
Close

Медии под държавно крило

Институциите са инвестирали над 11 млн. лева в радио и телевизия по оперативни програми през 2015 г.

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

За единадесет месеца - 11.4 млн. лв. Толкова е платила държава за периода от 1 март 2015 г. до 31 януари 2016 г. на 30 регионални и национални радио- и телевизионни групи. Това показват данните от наскоро публикуваните справки за изпълнение на комуникационните планове по европейски оперативни програми (виж таблицата). Тези пари са за закупуване на програмно време в телевизии и радиостанции. Ако добавим допълнителните услуги като изработка на рекламни материали и логистика по събития, сумата нараства до 13 251 667 лв. (в нея влизат всички плащания през периода, като някои от тях са по договори със стари дати).


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    dragozow avatar :-|
    dragozow
    • - 1

    Чакайте независима журналистика после.

    Нередност?
  • 2
    rambo3 avatar :-|
    rambo3
    • - 2
    • + 1

    По-лошото е когато медии са под крилото на чужда държава и служат за прокарване на чужда пропаганда, така че точно вие да говорите на тая тема е малко нагло.

    Нередност?
Нов коментар