ОББ избра New Moment New Ideas за своя рекламна агенция

Решението е взето след приключване на конкурс за рекламно и медийно обслужване, започнал през октомври 2015 г.

New Moment New Ideas е била обслужваща рекламна агенция на банката и преди последния конкурс, проведен през 2013г., в който победител беше McCann Erickson Sofia
New Moment New Ideas е била обслужваща рекламна агенция на банката и преди последния конкурс, проведен през 2013г., в който победител беше McCann Erickson Sofia
New Moment New Ideas е била обслужваща рекламна агенция на банката и преди последния конкурс, проведен през 2013г., в който победител беше McCann Erickson Sofia    ©  Анелия Николова
New Moment New Ideas е била обслужваща рекламна агенция на банката и преди последния конкурс, проведен през 2013г., в който победител беше McCann Erickson Sofia    ©  Анелия Николова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

New Moment New Ideas е новата рекламна агенция на "Обединена българска банка" (ОББ). Media S SMV, част от New Moment, пък ще се грижи за медийното обслужване на банката. Решението е резултат от приключилия наскоро конкурс за рекламно и медийно обслужване, обявен през октомври 2015 г.

Рекламодателят коментира пред "Капитал", че е стандартна практика за компанията да провежда конкурс на всеки 3 години, чрез който да се изберат стратегически партньори като рекламната и медийната агенция например. PR обслужването на банката се извършва за трета поредна година от M3 Communications, които се грижат и за присъствието на компанията в социалните мрежи, посочва рекламодателят. "Останалите дигитални дейности ще бъдат в рекламната агенция", уточняват от ОББ.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал