ОББ избра New Moment New Ideas за своя рекламна агенция

New Moment New Ideas е била обслужваща рекламна агенция на банката и преди последния конкурс, проведен през 2013г., в който победител беше McCann Erickson Sofia

ОББ избра New Moment New Ideas за своя рекламна агенция

Решението е взето след приключване на конкурс за рекламно и медийно обслужване, започнал през октомври 2015 г.

8078 прочитания

New Moment New Ideas е била обслужваща рекламна агенция на банката и преди последния конкурс, проведен през 2013г., в който победител беше McCann Erickson Sofia

© Анелия Николова


New Moment New Ideas е новата рекламна агенция на "Обединена българска банка" (ОББ). Media S SMV, част от New Moment, пък ще се грижи за медийното обслужване на банката. Решението е резултат от приключилия наскоро конкурс за рекламно и медийно обслужване, обявен през октомври 2015 г.

Рекламодателят коментира пред "Капитал", че е стандартна практика за компанията да провежда конкурс на всеки 3 години, чрез който да се изберат стратегически партньори като рекламната и медийната агенция например. PR обслужването на банката се извършва за трета поредна година от M3 Communications, които се грижат и за присъствието на компанията в социалните мрежи, посочва рекламодателят. "Останалите дигитални дейности ще бъдат в рекламната агенция", уточняват от ОББ.

Конкурсът

В проведения пич (жаргон за "рекламен конкурс" - бел. авт.) са участвали "първите 6 водещи агенции" в България, сред които и досегашната рекламна агенция на банката McCann Erickson Sofia, посочват от ОББ. Рекламодателят все пак отказа да разкрие имената на останалите участници в конкурса, поради сключени споразумения за конфиденциалност.

Заданието към участниците в приключилия конкурс е било по-скоро отворено. "Дадохме свобода на агенциите да ни представят така, както ни виждат в момента и така, както биха искали да изглеждаме с тяхна помощ в бъдеще", уточняват от ОББ. "Освен това за нас е много важен екипът, който съответната агенция ще предостави за работа с банката през следващите три години. В този смисъл настояхме всички негови членове да присъстват на представянето", допълват от банката.

През 2015 г. ОББ е инвестирала 5.6 млн. лв. в телевизионна реклама, което е с 1.1 млн. лв. повече от бюджетите на компанията през 2014 г., става ясно от отчетите на Be Media Consultant.

Добро познанство

Сегашната победа далеч не е първата среща на New Moment New Ideas с "Обединена българска банка". "ОББ е клиент на New Moment от далечната 1999 година", казва пред "Капитал" Ненад Лозович, управляващ директор на агенцията. Той уточнява, че заедно двете организации са създали и първия телевизионен клип в банковия сектор в България. New Moment беше обслужващата рекламна агенция на ОББ и преди компанията да избере McCann Erickson след провеждането на подобен на сегашния конкурс през 2013 г.

New Moment New Ideas е новата рекламна агенция на "Обединена българска банка" (ОББ). Media S SMV, част от New Moment, пък ще се грижи за медийното обслужване на банката. Решението е резултат от приключилия наскоро конкурс за рекламно и медийно обслужване, обявен през октомври 2015 г.

Рекламодателят коментира пред "Капитал", че е стандартна практика за компанията да провежда конкурс на всеки 3 години, чрез който да се изберат стратегически партньори като рекламната и медийната агенция например. PR обслужването на банката се извършва за трета поредна година от M3 Communications, които се грижат и за присъствието на компанията в социалните мрежи, посочва рекламодателят. "Останалите дигитални дейности ще бъдат в рекламната агенция", уточняват от ОББ.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

Влезте в профила си

Всеки потребител може да чете до 5 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Вижте абонаментните планове
Close
Бюлетин
Бюлетин

Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа


0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал