Победен рунд за собственика на bTV

За пръв път от осем години медийната група Central European Media Enterprises има ръст на печалбата на всичките си шест пазара

През 2016 г. Central European Media Enterprises не планира да повиши инвестициите си в ново съдържание, а ще заложи на оптимизиране на собствената си библиотека и развитие на вече закупени формати като Masterchef
През 2016 г. Central European Media Enterprises не планира да повиши инвестициите си в ново съдържание, а ще заложи на оптимизиране на собствената си библиотека и развитие на вече закупени формати като Masterchef
През 2016 г. Central European Media Enterprises не планира да повиши инвестициите си в ново съдържание, а ще заложи на оптимизиране на собствената си библиотека и развитие на вече закупени формати като Masterchef    ©  Btv, Tcvetoslav Mirchev
През 2016 г. Central European Media Enterprises не планира да повиши инвестициите си в ново съдържание, а ще заложи на оптимизиране на собствената си библиотека и развитие на вече закупени формати като Masterchef    ©  Btv, Tcvetoslav Mirchev
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

"Приключихме още една успешна година." С тези думи започна конферентният разговор, в който Central European Media Enterprises (CME) - собственикът на българската bTV Media Group, представи в понеделник финансовите си резултати за 2015 г. пред инвеститори, анализатори и журналисти. Компанията оперира на шест пазара - Чехия, Румъния, Словакия, Хърватия, България и Словения, а в портфолиото й присъстват общо 36 телевизионни канала.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове