🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Успешните рекламни кампании си приличат

Директорът на фестивала Euro Effies Доминик Лaйл пред "Капитал"

Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Доминик Лaйл е генерален директор на Европейската асоциация на комуникационните агенции (EACA) и директор на конкурса Euro Effies. Той е работил като мениджър "Европейски продажби и маркетинг" за едни от големите производители на храна във Великобритания и има 25-годишен опит в комуникационния бизнес в Лондон и Брюксел. Към момента Доминик заема и позициите вице-председател на Европейския алианс за рекламни стандарти и касиер на Европейския алианс за интерактивна дигитална реклама.

Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар