Седмични новини за маркетинг и реклама (11 март)

BBDO оглави класацията Warc 100 за "Най-добра глобална рекламна мрежа", Grayling представи аналитичната поредица The Advantage Series, Progress стартира Telerik Digital Academy в сътрудничество с Google

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

BBDO оглави класацията Warc 100 за "Най-добра глобална рекламна мрежа"

BBDO беше отличена с титлата "Най-добра глобална рекламна мрежа" в класацията Warc 100 за 2016 г., а холдингът WPP, собственик на компанията, получи наградата "Най-добра холдингова компания". Warc 100 е годишна класация, която оценява най-добрите кампании, агенции и марки на база на тяхното представяне във фестивали и конкурси за ефективност и стратегия от предходната година. В тазгодишното издание на класацията Warc участват над 2000 кампании, отличени в 79 различни конкурси.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал