Бранд на една ръка разстояние

Компаниите повишават инвестициите си в собствени дигитални канали за комуникация с потребителите

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Ако сте в ролята на потребител, може би за вас е без значение дали стигате до дадена марка през онлайн медиa, социална мрежа или корпоративния сайт на компанията. За рекламодателите обаче е важно да разширяват възможностите си за точки на контакт с клиентите си и да "разговарят" директно с тях. Това е причината от известно време на пазара да се наблюдава повишаване на инвестициите на компаниите в собствени медии и дигитални активи. Това им дава контрол както върху посланията, така и върху диалога с потребителите.

Въпреки че купените (paid; платена онлайн реклама - бел. авт.) и спечелените (earned; споделени от потребителите - бел. авт.) канали са от голямо значение за комуникационния успех на една компания онлайн, усилията и инвестициите в тях могат да останат без резултат, ако липсват притежаваните (owned) медии или т.нар. дигитална екосистема на бранда. В нея влизат всички собствени дигитални активи (уебсайтове, блогове, мобилни приложения) и присъствието на бранда в чужди платформи (например Facebook, Twitter, Instagram, YouTube), при които компанията има контрол само върху част от пространството.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    nwt39364971 avatar :-|
    Ivan
    • + 2


    Рейтинг: 271
    Неутрално

    26


    10:57


    12 мар, 2016





    "мобилен телефон в корпоративния блог "..... Супер.... .....Сегашният- WiFi,GSM, GPRS, UMTS Безжичен обмен на данни представлява микровълново излъчване на електромагнитни вълни. Микровълново е излъчването също от WiFi-то на Рутери, GPS-и, Таблети, Флашки за Интернет, антени на Базови станции и т.н. Всички те излъчват микровълни в диапазон 1800-5000Mhz. В текущият момент имаме огромно, невидимо електромагнинто замърсяване. Микровълните влияят мигновено върху нивата на редица жизнено важни хормони (при много ниски стойности-0,001μW/m2). Първо се прекратява производството на Мелатонин кaто същевременно надбъбречната жлеза започва да синтезира голямо количество стерсови хормони- Кортизол и Адреналин.Микро вълните също така отслабват клетъчната мембрана и клетки стават лесни жертви за вирусите, гъбичките и други патогенни микро-организми Започваме да страдаме от безсъние, зачервяване, торбички под очите, главоболие, еректилна дисфункция, стерилитет и т.н. Причината за тези негативни ефекти е, че при продължително високи нива в кръвта на Кортизол и Адреналин и много ниски нива на Мелатонин, Оксидативният стрес се повишава,клетъчните мембрани се разрушават и повредите в клектите(ДНК) на организма немогат да бъдат възстановени. Стига се до израждане, РАК, Левкемия, и т.н.. Най големите замърсители са WiFi рутери и GSM-и те. Те работят в микровълновитя чесотен диапазон. National Geographic направиха предаване по въпроса за електросмога в съвременните градове: https://www.youtube.com/watch?v=CKekrESXssM
    Бритaнският Индипендънт представи статия: Мобилните телефони убиват повече хора от Цигарите: http://www.independent.co.uk/life-style/health-and-families/health-news/mobile-phones-more-dangerous-than-smoking-or-asbestos-802736.html
    Възрастна жена инвестира 4000 паунда за да защити своя дом от WiFi и други мобилни сигнали:
    http://www.telegraph.co.uk/technology/news/11179372/Grandmother-spends-4000-WiFi-proofing-home.html
    Докладване на модератор

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал