All Channels | Advertising пое два нови клиента от финансовия сектор
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

All Channels | Advertising пое два нови клиента от финансовия сектор

All Channels | Advertising

All Channels | Advertising пое два нови клиента от финансовия сектор

Рекламната агенция ще продължи да обслужва Райфайзенбанк и ще се грижи за юбилейната комуникация на ДЗИ

6666 прочитания

All Channels | Advertising

© All Channels | Advertising


All Channels | Advertising обяви, че ще поеме обслужването на две финансови организации - българското представителство на Райфайзенбанк и застрахователната компания ДЗИ, след като е спечелила проведените от рекламодателите конкурси за избор на рекламна агенция.

Компанията ще продължи да се грижи за цялостната комуникация на Райфайзенбанк, включваща реклама, PR услуги и мениджмънт на събития, през следващите три години, съобщиха от агенцията. Екипът на All Channels обслужваше банката и досега, след като спечели подобен конкурс и през 2013 г., когато измести Ogilvy Sofia като рекламен партньор на финансовата институция, а през април 2015 г. пое и PR обслужването на банката. От Райфайзенбанк не коментират броя участвали агенции в проведения наскоро пич (жаргон за рекламен конкурс - бел. авт.), но посочват, че заданието в него е било свързано с "разработване на творческа концепция и 360-градусова комуникация за реален банков продукт, който се намира в сегмента на най-конкурентните продукти за финансовия сектор – потребителски кредит". От организацията уточняват, че "творческото решение по бриф трябваше да избяга от традиционните в сектора метафори и да акцентира върху емоционалните ползи от продукта."

От Райфайзенбанк разказват още, че са избрали да продължат работата си с All Channels | Advertising както заради "смелите идеи, които агенцията представи по време на конкурса", така и заради "екипа, който ще бъде ангажиран с обслужването ни". Първата комуникационна кампания за 2016 г. на рекламната агенция, реализирана за банката, е свързана с потребителските кредити на организацията и е вече в ефир.

В допълнение към продължаващата работа с Райфайзенбанк, от All Channels | Advertising обявиха, че са спечелили рекламното обслужване и на застрахователната компания ДЗИ. Брифът на пича е изисквал от участниците да намерят "най-креативното и ефективно решение за цялостна комуникационна кампания по случай 70-тата годишнина на финансовата организация", разказват от рекламната агенция. Тоест разработване на концепция, която включва "както имиджова комуникация, така и обща комуникационна платформа, която да обедини всички продуктови кампании на застрахователя през годината на юбилея", уточняват от All Channels и допълват: "Заданието изискваше решение, което да съчетае исторически доказалите се ценности на компанията с настоящата визия – поглед напред, адресиране и привличане на млада аудитория."

Коста Чолаков, председател на УС и главен изпълнителен директор на ДЗИ, пък коментира, че изборът на All Channels | Advertising за партньор на финансовата организация е следствие на "силната творческа идея", която агенцията е представила в своето предложение. "Предложенията им бяха съобразени както с основната ни целева аудитория, така и с позиционирането ни като компания със сериозна традиция и опит на българския пазар", разказва още той. От All Channels допълват, че вече са започнали работа по реализацията на комуникационната кампания по повод 70-годишния юбилей на ДЗИ, а първият имиджов телевизионен клип се излъчва в ефир от края на февруари.

Радваме се, че можахме да разкажем заедно с DZI Insurance тази красива история.

Posted by All Channels Communication on Tuesday, February 23, 2016

All Channels | Advertising обяви, че ще поеме обслужването на две финансови организации - българското представителство на Райфайзенбанк и застрахователната компания ДЗИ, след като е спечелила проведените от рекламодателите конкурси за избор на рекламна агенция.

Компанията ще продължи да се грижи за цялостната комуникация на Райфайзенбанк, включваща реклама, PR услуги и мениджмънт на събития, през следващите три години, съобщиха от агенцията. Екипът на All Channels обслужваше банката и досега, след като спечели подобен конкурс и през 2013 г., когато измести Ogilvy Sofia като рекламен партньор на финансовата институция, а през април 2015 г. пое и PR обслужването на банката. От Райфайзенбанк не коментират броя участвали агенции в проведения наскоро пич (жаргон за рекламен конкурс - бел. авт.), но посочват, че заданието в него е било свързано с "разработване на творческа концепция и 360-градусова комуникация за реален банков продукт, който се намира в сегмента на най-конкурентните продукти за финансовия сектор – потребителски кредит". От организацията уточняват, че "творческото решение по бриф трябваше да избяга от традиционните в сектора метафори и да акцентира върху емоционалните ползи от продукта."


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.