All Channels | Advertising пое два нови клиента от финансовия сектор

Рекламната агенция ще продължи да обслужва Райфайзенбанк и ще се грижи за юбилейната комуникация на ДЗИ

All Channels | Advertising    ©  All Channels | Advertising
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

All Channels | Advertising обяви, че ще поеме обслужването на две финансови организации - българското представителство на Райфайзенбанк и застрахователната компания ДЗИ, след като е спечелила проведените от рекламодателите конкурси за избор на рекламна агенция.

Компанията ще продължи да се грижи за цялостната комуникация на Райфайзенбанк, включваща реклама, PR услуги и мениджмънт на събития, през следващите три години, съобщиха от агенцията. Екипът на All Channels обслужваше банката и досега, след като спечели подобен конкурс и през 2013 г., когато измести Ogilvy Sofia като рекламен партньор на финансовата институция, а през април 2015 г. пое и PR обслужването на банката. От Райфайзенбанк не коментират броя участвали агенции в проведения наскоро пич (жаргон за рекламен конкурс - бел. авт.), но посочват, че заданието в него е било свързано с "разработване на творческа концепция и 360-градусова комуникация за реален банков продукт, който се намира в сегмента на най-конкурентните продукти за финансовия сектор – потребителски кредит". От организацията уточняват, че "творческото решение по бриф трябваше да избяга от традиционните в сектора метафори и да акцентира върху емоционалните ползи от продукта."


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал