BuzzFeed пострада заради заблуждаваща реклама
Платеното редакционно съдържание е свалено от онлайн медията
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Американската онлайн медиа BuzzFeed е обвинена, че подвежда читателите си заради некоректно представена естествена реклама (native ads), пише Financial Times. Американският регулатор по стандарти в рекламата свали публикацията с мотива, че не съответства на правилата и не може да продължи да съществува под тази форма (виж карето).
Свалянето на естествената реклама, която изглежда като редакционно съдържание, но е спонсорирана от рекламодатели, става едва седмица след като Федералната търговска комисия в САЩ публикува редица правила за ясно обозначаване на формата, за да не бъдат подлъгвани читателите. В България подобни насоки за спонсорирани редакционни съдържания все още не съществуват. Въпреки това българските медийните издания и рекламодателите вече използват тази форма на публикации и тя става все по-популярна.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
открийте разликите между държава и територия.
тукашните мадам в-та с техните адверториал шитни опетниха трайно една страхотна иначе професия.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.