BuzzFeed пострада заради заблуждаваща реклама

Платеното редакционно съдържание е свалено от онлайн медията

Според BuzzFeed свалянето на публикацията не е оправдано
Според BuzzFeed свалянето на публикацията не е оправдано
Според BuzzFeed свалянето на публикацията не е оправдано    ©  BuzzFeed
Според BuzzFeed свалянето на публикацията не е оправдано    ©  BuzzFeed
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Американската онлайн медиа BuzzFeed е обвинена, че подвежда читателите си заради некоректно представена естествена реклама (native ads), пише Financial Times. Американският регулатор по стандарти в рекламата свали публикацията с мотива, че не съответства на правилата и не може да продължи да съществува под тази форма (виж карето).

Свалянето на естествената реклама, която изглежда като редакционно съдържание, но е спонсорирана от рекламодатели, става едва седмица след като Федералната търговска комисия в САЩ публикува редица правила за ясно обозначаване на формата, за да не бъдат подлъгвани читателите. В България подобни насоки за спонсорирани редакционни съдържания все още не съществуват. Въпреки това българските медийните издания и рекламодателите вече използват тази форма на публикации и тя става все по-популярна.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове