Седмични новини за маркетинг и реклама
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Седмични новини за маркетинг и реклама

Седмични новини за маркетинг и реклама

bTV Media Group разширява портфолиото си от дигитални продукти, на 13 април ще се проведе форумът Sofia PR Summit, империята Playboy се продава

4822 прочитания

© bTV, Tcvetoslav Mirchev


Автор: bTV, Tcvetoslav Mirchev

bTV Media Group разширява портфолиото си от дигитални продукти

Новата платформа на медийната група – bTV Plus, дава безплатен достъп до съдържанието на основния канал bTV. В него се включват всички емисии на "bTV Новините", предаванията и сериалите, които телевизията излъчва. Съдържанието ще може да бъде проследявано за период от седем дни след излъчването му в телевизията. За да се върнат към по-стари емисии или епизоди, потребителите ще трябва да се регистрират в платената платформа на bTV Media Group – VOYO.bg. Най-новият дигитален продукт bTV Plus обхваща голяма част от досегашното съдържание на онлайн платформите, в това число предаванията MasterChef, "България търси талант", както и сайтовете на радиата, собственост на медийната група.

Основна разлика между bTV Plus и другата голяма платформата на медийната група – VOYO.bg, е в цената. Най-новият дигитален продукт е безплатен и включва единствено съдържание от основния канал bTV за период от седем дни след излъчването, докато другият e с месечен абонамент и в него има архивирано цялото съдържание, налично на кабелните канали на bTV Media Group. Безплатната платформа е активна през компютър и мобилни устройства. Спортни събития, които се излъчват на живо, ще бъдат достъпни само за абонатите на VOYO.bg и няма да бъдат част от bTV Plus.

Автор: БАПРА

На 13 април ще се проведе форумът Sofia PR Summit

Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА) организира PR форума Sofia PR Summit. Той ще се проведе на 13 април в "София хотел Балкан" и ще събере на едно място водещите имена в PR индустрията. Форумът цели да изведе тенденциите и новите стратегии в бранша за Източна Европа и Балканите. Организаторите определят като основен фокус на третото издание на Sofia PR Summit "креативността, стратегията и резултатите". Сред участниците във форума ще бъдат Ричард Цанг - с дългогодишен професионален опит в Азия, който в средата на годината ще поеме позицията председател на международната PR организация PROI Worldwide, Ерик Бергман – консултант по медийно обучение и акредитиран PR практик, Кристоф Жинисти – директор на дигиталните комуникации на FTI Consulting в Брюксел, Барт де Врийс – президент на Международната PR асоциация (ИПРА) за 2016 г., и Фиоренца Плинио - ръководител сектор "Награди" за Lions Festivals. Желаещите да вземат участие в Sofia PR Summit 2016 г. трябва да попълнят регистрационната форма в сайта на събитието не по-късно от 10 април.

Империята Playboy се продава

Компанията, основана в далечната 1953 г. от предприемача Хю Хефнър, се продава, като в сделката се включват списанието Playboy, лицензираният бизнес и популярното Playboy имение на Хефнър. Процесът по продажбата ще се ръководи от международната инвестиционна банка Moelis & Company. Цената, за която Playboy империята ще се раздели с досегашния си собственик, не е ясна. Според източници, запознати с пазарната оценка на компанията и цитирани от Financial Times, потенциалната цена ще бъде между 400 и 500 млн. долара.

През годините списанието за възрастни Playboy бележеше спад в продажбите. От компанията се опитваха да променят модела на бизнеса, за да се справят с неблагоприятните резултати, и миналата година обявиха плановете си да прекратят публикуването на голи жени на страниците на списанието. Това решение леко закрепи империята, увеличавайки посещенията в сайта й и в социалните мрежи, тъй като отпадна възрастовото ограничение. За момента интерес проявяват както медийни компании, така и големи играчи, търсещи покупка на развиващи се пазари.

Автор: LUCY NICHOLSON

BuzzFeed е санкциониран заради заблуждаваща реклама

Американската онлайн медия BuzzFeed е обвинена, че подвежда читателите си, заради некоректно представена естествена реклама (native ads). Според Американския орган по стандарти в рекламата от публикацията в онлайн медията не става ясно на читателите, че това всъщност е редакционно съдържание, спонсорирано от рекламодатели. Рекламата на британските кърпички за пране Dylon Colour Catcher, които се слагат в пералнята и възпрепятстват оцветяването на дрехите, е свалена от BuzzFeed, защото не отговаря на критериите за естествена реклама, публикувани от Федералната търговска комисия в САЩ. Въпросната платена публикация е озаглавена "14 провала при прането на дрехи, които всеки в изпитвал" и макар публикуваното лого на рекламодателя и марка, спомената като издател, комисията я определя като нарушаваща правилата. Според тях спонсорираното съобщение "не трябва да предполага за потребителите нищо друго освен реклама" и трябва да има ясни и недвусмислени обозначения, чрез които читателите да си дадат сметка, че разглеждат спонсорирано редакционно съдържание. В насоките за правилно изпълнение на естествена реклама от комисията обръщат внимание и на цветове в публикациите, които не трябва затрудняват прочитането им, а ако става въпрос за видеа - да бъдат достатъчно дълги, за да могат да се забележат, прочетат и разберат от потребителите.

Новини в 140 символа:

Carat е обявена за медия агенция номер едно в света според проучване на RECMA, за постижения в придобиването на нов бизнес и вложени ресурси в дигитални медии.

Автор: bTV, Tcvetoslav Mirchev

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK