Рекламата плавно се пренася към мобилните устройства

Естествената реклама се превръща в предпочитан дигитален формат, стана ясно на форум, организиран от IAB България

Целта на участниците на пазара към този момент е да намерят мобилни формати за реклама, които едновременно да удовлетворяват рекламодателите и да не отблъскват читателите
Целта на участниците на пазара към този момент е да намерят мобилни формати за реклама, които едновременно да удовлетворяват рекламодателите и да не отблъскват читателите    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА
Целта на участниците на пазара към този момент е да намерят мобилни формати за реклама, които едновременно да удовлетворяват рекламодателите и да не отблъскват читателите
Целта на участниците на пазара към този момент е да намерят мобилни формати за реклама, които едновременно да удовлетворяват рекламодателите и да не отблъскват читателите    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА
По-малко от 1% от потребителите използват софтуери за спиране на реклами на мобилните си устройства срещу между 10% и 20% за компютрите

Естествената реклама (native advertising - бел. ред.) или спонсорираното от рекламодатели редакционно съдържание все повече се налага като предпочитана дигитална реклама. Това е една от тенденциите, която беше очертана на IAB форум България, който събра в четвъртък представители на рекламни агенции, медии и компании в сферата на IT и електронната търговия.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се