Цар Мобайл
Пазарът на интернет реклама достигна 62 млн.лева според IAB България, а потребители и рекламодатели мигрират към мобилни устройства


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
11 милиона лева. С толкова е пораснал пазарът на интернет реклама в България през миналата година, за да достигне до нетни инвестиции 61.8 млн. лева. Скокът му се дължи предимно на почти двойното увеличение на вложенията във Facebook реклама – от 9.43 млн. лв. през 2014 г. до 15.65 млн. лв. през 2015 г.
Тези данни бяха представени на форума на IAB България, който събира дигиталната индустрия - рекламни агенции, медиийни и IT компании, компании в сферата на електронната търговия и рекламодатели - за да очертае посоките на развитие на пазара. Тази година ключовите за бранша тенденции са няколко - миграцията на потребителите и търговията към смартфоните и новите възможности за реклама, които това отваря, експериментите с т.нар. native (спонсорирано редакционно съдържание - бел. ред.) и видеоформати на реклама и опитите за по-внимателно следене на поведението и навиците на аудиторията чрез софтуери и управление на данни.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
"Тази година ние вече продаваме аудитории."
Браво! Редно е вече да "имаме" и такова нещо - годината е 2016 все пак.
Вървим към порастване значи!
Еми хайде сега подобни добри вести да бъдат правилно и достатъчно упорито комуникирани на Н. В. Рекламодателя! :)
А за по-паметливите - имаше подобни инструменти и в първите 1-2 години на кризата...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.