McCann Erickson - София и reforma: Заедно можем повече*
Агенциите ще споделят ресурсите си, за да оптимизират разходи и да отговорят на промените на пазара


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Кои са McCann Erickson
McCann Erickson е част от една от най-влиятелните американски рекламни мрежи - McCann Worldgroup. Тя включва в портфолиото си още MRM // McCann, специализирана в дигитален маркетинг и управление на взаимоотношенията, Momentum Worldwide - в маркетинг на преживяванията, McCann Healthcare Worldwide - в професионални и DTC комуникации. Craft Worldwide пък отговаря за световното производство, UM - за медиен мениджмънт, Weber Shandwick (PR агенция) и FutureBrand - за консултиране и проектиране. McCann Erickson е обявена за "Глобална агенция на годината" от Adweek през 1998 г., 1999 г. и 2000 г.Старият модел е счупен, има нужда от промяна, трябва да се оптимизират ресурсите. До тези изводи стигат много участници в рекламната индустрия през последните няколко години. Икономическата криза все още държи малките рекламни пазари в Централна и Източна Европа. Управители на местни рекламни агенции споделят, че са намалили с 40% таксите си за обслужване на клиенти. Инвестициите в квалификациите на служители се свиват. На българския пазар пък има много играчи, а раздробяването на бизнеса пречи на всички. В подобна ситуация един от подходите, които помагат, са добрите партньорства между рекламните агенциите.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Тук нещо мирише. Не е чиста работата.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.