M3 Communications Group е агенция на годината за 2015 г.
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

M3 Communications Group е агенция на годината за 2015 г.

M3 Communications Group е и агенцията с най-много златни отличия в тазгодишния конкурс

M3 Communications Group е агенция на годината за 2015 г.

С най-много награди от BAPRA Bright Awards си тръгнаха Intelday Solutions и United Partners

9739 прочитания

M3 Communications Group е и агенцията с най-много златни отличия в тазгодишния конкурс


M3 Communications Group беше избрана за PR агенция на година в конкурса BAPRA Bright Awards, организиран от Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА). Това е и най-престижната награда в конкурса, която се връчва за реализирани успешни проекти и кампании през изминалата година.

Тази година в конкурса се състезаваха общо 91 проекта, а с най-много награди - по 4, си тръгнаха Intelday Solutions и United Partners. M3 Communications Group, с основател и главен изпълнителен директор Максим Бехар, получи още едно първото място. То е в категорията "Иновативна кампания" за кампанията pCloud Crypto Hacking Challenge, което я прави и агенцията с най-много златни отличия в тазгодишния конкурс. Пълния списък с победителите вижте по-долу.

Всички PR компании се състезаваха в общо 7 категории - кампания за устойчиво развитие, специално събитие, иновативна кампания, кампания, реализирана от вътрешен PR отдел, комуникационна кампания в публичния сектор, комуникационна кампания на годината и агенция на годината.

На годишния PR форум на БАПРА, който се проведе в сряда точно преди награждаването, се откроиха и няколко основни тенденции. Български и международни PR специалисти заключиха, че креативността започва да играе все по-ключова роля в реализирането на кампаниите. Това се дължи на постоянно увеличаващия се брой компании и агенции на пазара, всяка от които се стреми да се отличи и да бъде запомнена. Освен това агенциите имат нужда от повече и по-подробни данни за успешното изготвянето на камапаниите си. Публиката се проучва все по-задълбочено за извличане на необходимата информация.

Пълният списък с победителите:

Категория "Агенция на годината"

Първо място: M3 Communications Group

Второ място: United Partnеrs

Трето място: All Channels Communications

Категория "Кампания устойчиво развитие"

Първо място: Intelday Solutions с кампанията "Ангелите работят и след Коледа"

Второ място: APRA Porter Novelli с кампнията "Живей активно", BBDO Group с кампанията "Най добър-старт за всяко дете" и United Partners с кампанията "Научната лаборатория на Байер"

Трето място: Related PR с кампанията "Културен фестивал Нощ/ Пловдив 2015"

Категория "Специално събитие на годината"

Първо място: APRA Porter Novelli с кампанията "Живей активно"

Второ място: United Partners с кампанията "Научна лаборатория на Байер"

Трето място: M3 Communications Group с кампанията "Най-щастливият концерт" и All Channels Communication Group с кампанията "Мтел Медия Мастърс 2015 година с "5 сценария за утре"

Категория "Иновативна кампания"

Първо място: M3 Communications Group с кампанията pCloud Crypto Hacking Challenge

Второ място: Knowbox с кампанията "Златната ябълка"

Трето място: BBDO Group с кампанията "Най-добър старт за всяко дете"

Категория "Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел"

Първо място: БНТ с кампанията "Международен песенен конкурс – Детска Евровизия 2015"

Второ място: Вътрешен ПР отдел на Пощенска банка с кампанията "Крилете на успеха"

Трето място: Publicis Groupe Bulgaria с кампанията "Позитивната промяна - 20 години Publicis Groupe Bulgaria"

Категория "Комуникационна кампания в публичния сектор"

Първо място: United Partners с кампанията "Енергийно ефективна музикална индустрия".

Второ място: Intelday Solutions с кампанията "Не увреждай правилата" съвместно с Център за независим живот

Трето място: Invictus с кампанията "Реформа за сигурност" съвместно със Синдикалната федерация на служителите в МВР, Фондация "Общество и сигурност", Сдружение "Просперитас" и пресцентъра на МВР, осъществена с медийното партньорство на БНТ

Категория "Комуникационна кампания на годината"

Първо място: New Moment с кампанията "Каменица "Един за всички: Да си ги върнем у дома".

Второ място: Intelday Solutions с кампаниите "Не увреждай правилата" и "Ангелите работят и след Коледа" и Publicis Groupe Bulgaria с кампанията "Philips TV. Nе гледаш. Изживяваш!"

Трето място: Publicis Groupe Bulgaria с кампанията "Нес Кафе – 3 в едно Видео музикални награди"

M3 Communications Group беше избрана за PR агенция на година в конкурса BAPRA Bright Awards, организиран от Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА). Това е и най-престижната награда в конкурса, която се връчва за реализирани успешни проекти и кампании през изминалата година.

Тази година в конкурса се състезаваха общо 91 проекта, а с най-много награди - по 4, си тръгнаха Intelday Solutions и United Partners. M3 Communications Group, с основател и главен изпълнителен директор Максим Бехар, получи още едно първото място. То е в категорията "Иновативна кампания" за кампанията pCloud Crypto Hacking Challenge, което я прави и агенцията с най-много златни отличия в тазгодишния конкурс. Пълния списък с победителите вижте по-долу.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK