С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
14 апр 2016, 19:39, 4938 прочитания

Седмични новини за маркетинг и реклама (15 април)

M3 Communications Group е избрана за агенция на годината, нови клиенти и нов офис за агенцията SiteMedia Consultancy, агенция reforma спечели сребърно отличие на международен фестивал

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Седмични новини за маркетинг и реклама (15 април)

Фотограф: БАПРА

M3 Communications Group е избрана за агенция на годината

M3 Communications Group е избрана за PR агенция на годината в конкурса BAPRA Bright Awards, организиран от Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА). Това е и най-престижната категория в конкурса, която се връчва за реализирани успешни проекти и кампании през изминалата година. Международното жури в конкурса присъди второто място в категорията за агенцията United Partnеrs, а бронза взе All Channels Communications. M3 Communications Group с основател и главен изпълнителен директор Максим Бехар получи и първото място в категорията "Иновативна кампания" за pCloud Crypto Hacking Challenge, както и третото място в категория "Специално събитие" за концерта "841 гласа за Хепатит C" – част от кампанията "Хепи ли си?". Пълния списък с категориите и наградените агенции може да видите тук.

Фотограф: Цветелина Белутова

Нови клиенти за агенция SiteMedia Consultancy


Комуникационната агенция SiteMedia Consultancy, в която от края на 2015 г. съдружници са Любомир Аламанов, Ружа Загорска и Лидия Малчева, ще работи с четири нови компании. Фирмата е сключила 5-годишен договор с "Майкрософт България" за организиране на събития, PR и маркетинг услуги. Сред новите клиенти е и Coca-Cola, а агенцията ще се заеме с част от бранд комуникацията на компанията. За момента е известно, че до края на годината SiteMedia Consultancy ще работи върху брандовете "Банкя" и "Cappy". Още миналата година агенцията обяви, че ще се фокусира върху т.нар. employer branding, или позициониране на дадена компания като добър работодател. Това представлява комуникационна стратегия, при която фирмата използва своя човешки ресурс, за да се представи пред света. SiteMedia Consultancy ще се заеме да изготви този тип маркетинг за българския клон на HP Enterprise. "Това изисква по-активна работа с HR специалистите, изготвяне на програми за развитие и показване на техния труд навън", коментира Любомир Аламанов. Тази година агенцията ще се заеме и с връзките с институциите (Public Affairs), кризисния мениджмънт и брандирането на служителите на HP за Централна и Източна Европа. Вторият нов проект на съдружниците в SiteMedia Consultancy е установяването на споделено пространство за организиране на различни събития. Компанията е на път да се премести в нов офис в бивша 4-етажна фабрика в "Зона Б5". Плановете на агенцията са да се помещават на един от етажите, а останалото пространство да го предоставят за различни събития с опция да помагат в организирането им. "Искаме да правим и регулярни сбирки на хората от PR, маркетинг и рекламния бранш. Може да се организират изложби, презентации или независими събития", допълни Аламанов.
Седмични новини за маркетинг и реклама (15 април)

Автор: Капитал

Агенция reforma спечели сребърно отличие на международен фестивал

Българската агенция reforma беше наградена на годишния международен фестивал за реклама в туризма 2016 WorldMediaFestival – Tourism, който се провежда в Хамбург. Сребърното отличие е за изготвената видеокампания за насърчаване на вътрешния туризъм - "Скрито пред очите ти". Цялостният проект включваше телевизионна, печатна, външна и интернет реклама, рубрики в телевизионни предавания и ПР публикации, възложени на фирмата изпълнител "Д-р Бранд", която от своя страна избира reforma за изготвянето на 50 кратки видеа. Тяхната цел беше да насърчат пътуванията в страната, промотирайки 50 непопулярни туристически атракции. Кампанията се проведе в периода между януари и август 2015 г. Българската агенция reforma направи и две допълнителни видеа, които обобщават всички предходни и проследяват историята им. Точно те са им донесли сребърното отличие на международния фестивал. Кампанията "Скрито пред очите ти" е финансирана по европейски проект и е възложена от Министерството на туризма.

Фотограф: Ogilvy Sofia

"Градус" излиза на пазара с нов бранд

Производителят на птиче месо "Градус" започва да произвежда и колбаси от свинско месо под новия бранд "Аз ям". В началото на април продуктите от новата марка бяха пуснати в търговската мрежа, а тази седмица започна и кампанията по популяризирането им. Първите колбаси, които компанията произвежда, са кренвирши, след това производството ще се разшири и с три вида наденица. Маркетинговата кампания на новия бранд "Аз ям" е изготвена от агенцията Ogilvy Sofia и ще включва различни комуникационни канали. На 15 април рекламният клип ще започне да се излъчва по телевизиите. От агенцията обясниха, че идеята зад него е да представят философията на "честния кренвирш". Паралелно с рекламната кампания брандът "Аз ям" има и рекламен сайт, в който ще се публикуват различни рецепти, в основата на които ще бъде свинският кренвирш. Дигиталната рекламна кампания на новия бранд ще започне също на 15 април и ще е насочена към потребителите във Facebook, Youtube и Instagram, където ще се публикува информация за продукта.



Facebook продължава да променя рекламния бизнес

Малко след като стана ясно, че Facebook има за цел да се превърне в основна дестинация за стрийминг на видео на живо, компанията обяви и новата си услуга за изпращане на спонсорирани съобщения. Това се случи по време на годишната конференция F8 (повече по темата на стр. 17). Собственикът на две от най-популярните чат приложения – Massenger и WhatsApp, започна тестването на платените рекламни съобщения до потребителите с няколко компании, сред които и CNN. Медията изпраща на читателите си кратък новинарски бюлетин, съставен от различни истории. За да могат потребителите да участват в комуникацията, те имат на разположение няколко бутона с опции - "Прочетете историята", "Вижте обобщението" и "Попитайте CNN". Вицепрезидентът на Facebook - Дейвид Маркъс, съобщи, че компанията следи строго типа на съобщения, за да не бъдат отблъснати потребителите. Тестовият период на услугата за изпращане на спонсорирани съобщения ще продължи, докато от компанията не установят конкретните правила и критерии за използването й. Изпращането на рекламни съобщения през чат приложенията на Facebook несъмнено ще се отрази на рекламния бизнес. Благодарение на социалната мрежа компаниите вече много по-лесно и на по-ниски цени достигат до голям брой потребители, които се таргетират според данните и действията им в платформата. Новите рекламни съобщения в чат приложението ще се подбират и според интересите на хората във Facebook. В случай че не желаят повече да получават спонсорирано съдържание, те ще могат да блокират услугата. Целта на компанията е рекламните съобщения да бъдат от полза на потребителите, а не да ги притесняват.

Новини в 140 символа:

Българското дружество за връзки с обществеността удължи до 22 април срока за подаване на заявки за участие в "PR приз", 2016 г.

Компанията 7Talents, част от "НетИнфо", пусна първия български уеб сериал "Не така, брат".

Publicis Groupe спечели за клиент веригата супермаркети Asda, собственост на Walmart.

Google тества коя е най-добрата продължителност за онлайн видеорекламата.

Американската компания Ticketmaster започва да продава билети за концерти през Facebook.

Financial Times започва глобална кампания за препозициониране на бранда.

Японският гигант Honda разработва рекламни видеа във виртуалната реалност.

* Новини за маркетинг и реклама можете да изпращате на редакционния ни e-mail: media@capital.bg
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (22 октомври) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (22 октомври)

Келнер взима bTV; Близо два пъти намалява печалбата на "БТВ медиа груп" през третото тримесечие; Светослав Костов все пак е отстранен от БНР и др.

22 окт 2019, 821 прочитания

"Репортери без граници": България е попаднала в ситуация на "медийна гражданска война" "Репортери без граници": България е попаднала в ситуация на "медийна гражданска война"

Международната организация помоли президента Румен Радев да помогне за преодоляване на кризата със свободата на медиите

18 окт 2019, 2160 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Българските фирми се нуждаят от повече хора с умения по дигитален маркетинг

Бойко Яръмов, съосновател на Telerik, и Парис Чайлдрес, мениджър "Бизнес развитие" на Google за България, пред в. "Капитал"

Още от Капитал
Новите инженери на "Бош"

Германската група направи инженеринг център в София, който разработва технологии за автомобилната индустрия

Втори опит: Келнер взима bTV

Фондът на чешкия бизнесмен PPF е съвсем близо до сключването на сделка за целия бизнес на американската компания CME

Да сготвиш Боби Михайлов

Как расистките изстъпления на агитките, които властта използва за собствена употреба, свалиха президента на БФС и отекнаха по света

Нобел за икономика: Как да се правят ефективни реформи

Тазгодишните лауреати намират начин да използват полеви изследвания, за да избегнат политиките тип "проба-грешка"

Джазменът като блусар

Китаристът Джон Скофийлд за това какво наистина има значение в музиката

Книга: Олга Токарчук - "Бегуни"

Една от ключовите книги на полската писателка, която получи Нобелова награда за литература

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10