Българските фирми се нуждаят от повече хора с умения по дигитален маркетинг

Бойко Яръмов, съосновател на Telerik, и Парис Чайлдрес, мениджър "Бизнес развитие" на Google за България, пред в. "Капитал"

Бойко Яръмов (вляво) и Парис Чайлдрес
Бойко Яръмов (вляво) и Парис Чайлдрес    ©  Надежда Чипева
Бойко Яръмов (вляво) и Парис Чайлдрес
Бойко Яръмов (вляво) и Парис Чайлдрес    ©  Надежда Чипева

В началото на март софтуерната компания Progress (която придоби Telerik в края на 2014 г.) обяви началото на Telerik Digital Academy – нова инициатива с фокус върху дигиталните технологии, част от "Академията на "Телерик". Инициативата стартира с безплатен курс за дигитален маркетинг в сътрудничество с Google. Обучението е насочено към студенти и специалисти по маркетинг, както и към експерти от други области. Курсът е първото подобно безплатно обучение, подкрепено от Google, а срокът за кандидатстване е до 22 април.. "Капитал" разговаря за новата инициатива с Бойко Яръмов, съосновател на Telerik и ръководител на "Академията на Телерик", и Парис Чайлдрес, мениджър "Бизнес развитие" на Google за България.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се