Българската медиа агенция "Аргент" стана част от международната верига Local Planet
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Българската медиа агенция "Аргент" стана част от международната верига Local Planet

Изпълнителният директор на "Аргент" и член на борда на Local Planet Владимир Денев, ще създаде хъб на международната веригата за Балканите, който обхваща пазарите от региона в тясно сътрудничество с партньорски независими медиа агенции от Сърбия, Македония, Албания, Косово, Черна гора, Босна и Херцеговина и Молдова.

Българската медиа агенция "Аргент" стана част от международната верига Local Planet

Новата глобална медийна група е наследник на Columbus Media International и включва седемнайсет агенции

Весислава Антонова
9720 прочитания

Изпълнителният директор на "Аргент" и член на борда на Local Planet Владимир Денев, ще създаде хъб на международната веригата за Балканите, който обхваща пазарите от региона в тясно сътрудничество с партньорски независими медиа агенции от Сърбия, Македония, Албания, Косово, Черна гора, Босна и Херцеговина и Молдова.

© Надежда Чипева


Седемнадесет независими медиа агенции от цял свят се обединяват в нова глобална медийна верига - Local Planet. В начинанието има и българско участие - медийната агенция "Аргент". Local Planet се появява като наследник на Columbus Media International, която престава да съществува и в която "Аргент" също имаше участие.

Веригата ще е собственост изцяло на партньорските агенции и още със зараждането си оперира на над 40 пазара. Компанията няма мажоритарен собственик, а всяка агенция има различно дялово участие според приети от агенциите критерии. В Local Planet има общо над 3000 служители, а сборният оборот на агенциите е над 10 млрд. долара. Плановете на мрежата са да продължи да се разраства с включването на други независими агенции.

Сред основателите са Horizon Media в САЩ, британската the7stars, испанската Zertem Communication Group, италианската Media Italia, pilot в Германия, CoSpirit MediaTrack във Франция, шведската Tre Kronor и Percept Media в Индия.

Българското участие

За дейността на веригата в България ще отговарят изпълнителният директор на "Аргент" Владимир Денев и оперативният и медиа директор на агенцията Симона Тенчева. "Включването ни в медийната група беше дълъг процес, при който беше изследвана цялата ни дейност на пазара по различни показатели", уточни Тенчева. Участието на "Аргент" в Local Planet е ексклузивно и на практика друга българска агенция няма да може да се включи във веригата.

Владимир Денев обяснява, че след четири години членство и сътрудничество с други независими агенции в Columbus Media International "Аргент" вече е акционер и в Local Planet. "Това е не само признание за нивото и успехите на нашата агенция, но и сериозна отговорност обслужването, което предлагаме на нашите клиенти, постоянно да отговаря на критериите, прилагани към най-добрите световни медиа агенции", каза Денев. Той обясни, че на "Аргент" е гласувано доверие да създаде хъб на веригата за Балканите, който обхваща пазарите от региона в тясно сътрудничество с партньорски независими медиа агенции от Сърбия, Македония, Албания, Косово, Черна гора, Босна и Херцеговина и Молдова. "Току-що приключихме успешно и преговорите за сътрудничество с водеща независима агенция в Румъния", коментира изпълнителния директор на "Аргент" и член на борда на Local Planet Владимир Денев.

Наследството на Columbus и обещанията на Local Planet

В Columbus Media International участваха 23 агенции с общ оборот от 7.4 млрд. долара. От тях най-награждаваните са Mediaplus Group в Германия, Cossette Media в Канада и американската Horizon Media.

Новата верига ще разчита на локалните технологии и данни на всеки от съдружниците за различните пазари. Много от международните маркетолози търсят алтернатива на холдинговия модел, по-оперативно и ориентирано към услугите решение, коментира глобалният изпълнителен директор на Local Planet Мартин Ратъл.

Агенциите от веригата работят с големи международни брандове като Geico, Capital One, Nike, IKEA, Viacom, Pfizer, H&M, Kayak, и много други.

Седемнадесет независими медиа агенции от цял свят се обединяват в нова глобална медийна верига - Local Planet. В начинанието има и българско участие - медийната агенция "Аргент". Local Planet се появява като наследник на Columbus Media International, която престава да съществува и в която "Аргент" също имаше участие.

Веригата ще е собственост изцяло на партньорските агенции и още със зараждането си оперира на над 40 пазара. Компанията няма мажоритарен собственик, а всяка агенция има различно дялово участие според приети от агенциите критерии. В Local Planet има общо над 3000 служители, а сборният оборот на агенциите е над 10 млрд. долара. Плановете на мрежата са да продължи да се разраства с включването на други независими агенции.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар
  • 1
    qll20352131 avatar :-|
    Viktor Manev, CMC

    Уважаема редакция "Капитал": В заглавието, в първата дума е допусната лека правописна грешка - "Балгарската" вероятно е "Българската", което има за корен думата "България".

    Ако прецените, че е нормално да се спазва правописа на балгарски език, е добре да се коригира.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK