С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 20 апр 2016, 18:23, 8594 прочитания

Българската медиа агенция "Аргент" стана част от международната верига Local Planet

Новата глобална медийна група е наследник на Columbus Media International и включва седемнайсет агенции

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Седемнадесет независими медиа агенции от цял свят се обединяват в нова глобална медийна верига - Local Planet. В начинанието има и българско участие - медийната агенция "Аргент". Local Planet се появява като наследник на Columbus Media International, която престава да съществува и в която "Аргент" също имаше участие.

Веригата ще е собственост изцяло на партньорските агенции и още със зараждането си оперира на над 40 пазара. Компанията няма мажоритарен собственик, а всяка агенция има различно дялово участие според приети от агенциите критерии. В Local Planet има общо над 3000 служители, а сборният оборот на агенциите е над 10 млрд. долара. Плановете на мрежата са да продължи да се разраства с включването на други независими агенции.


Сред основателите са Horizon Media в САЩ, британската the7stars, испанската Zertem Communication Group, италианската Media Italia, pilot в Германия, CoSpirit MediaTrack във Франция, шведската Tre Kronor и Percept Media в Индия.

Българското участие

За дейността на веригата в България ще отговарят изпълнителният директор на "Аргент" Владимир Денев и оперативният и медиа директор на агенцията Симона Тенчева. "Включването ни в медийната група беше дълъг процес, при който беше изследвана цялата ни дейност на пазара по различни показатели", уточни Тенчева. Участието на "Аргент" в Local Planet е ексклузивно и на практика друга българска агенция няма да може да се включи във веригата.



Владимир Денев обяснява, че след четири години членство и сътрудничество с други независими агенции в Columbus Media International "Аргент" вече е акционер и в Local Planet. "Това е не само признание за нивото и успехите на нашата агенция, но и сериозна отговорност обслужването, което предлагаме на нашите клиенти, постоянно да отговаря на критериите, прилагани към най-добрите световни медиа агенции", каза Денев. Той обясни, че на "Аргент" е гласувано доверие да създаде хъб на веригата за Балканите, който обхваща пазарите от региона в тясно сътрудничество с партньорски независими медиа агенции от Сърбия, Македония, Албания, Косово, Черна гора, Босна и Херцеговина и Молдова. "Току-що приключихме успешно и преговорите за сътрудничество с водеща независима агенция в Румъния", коментира изпълнителния директор на "Аргент" и член на борда на Local Planet Владимир Денев.

Наследството на Columbus и обещанията на Local Planet

В Columbus Media International участваха 23 агенции с общ оборот от 7.4 млрд. долара. От тях най-награждаваните са Mediaplus Group в Германия, Cossette Media в Канада и американската Horizon Media.

Новата верига ще разчита на локалните технологии и данни на всеки от съдружниците за различните пазари. Много от международните маркетолози търсят алтернатива на холдинговия модел, по-оперативно и ориентирано към услугите решение, коментира глобалният изпълнителен директор на Local Planet Мартин Ратъл.

Агенциите от веригата работят с големи международни брандове като Geico, Capital One, Nike, IKEA, Viacom, Pfizer, H&M, Kayak, и много други.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

По торбичката посрещат 8 По торбичката посрещат

Комуникационната поука от колажите на Красимир Каракачанов с торбичката на Billa

21 яну 2020, 7643 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (21 януари) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (21 януари)

Human поема дигиталното обслужване на "Каменица"; New Moment New Ideas с нов изпълнителен директор; Ангел Искрев е част от журито на IAB MIXX Awards Europe; Goolge Chrome ще спре събирането на бисквитки от трети страни и др.

21 яну 2020, 1328 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Толкова повече от слънце и море

Какво може да научи България от рекламната комуникация на няколко държави, които не се притесняват да излязат от шаблона

Още от Капитал
Два милиарда евро бонус за енергийния преход

България ще получи субсидия от ЕС, за да се справи с последиците от закриването на въглищните централи

Сделките на 2019: Малко, малки, местни

Само три са големите продажби - на БТК, bTV и "Нова тв". Типичната сделка е за хотел, а купувачите са все местни

Скритите мащаби на водната криза

Водният режим в Перник е най-строгият от години насам, но това далеч не е единственото място, където има подобен проблем

Либийската авантюра на Ердоган

Турският президент вдигна залозите в хибридната война за контрола над бившата северноафриканска джамахирия* на Муамар Кадафи

Ново място: Sweet and Lemon

От сурови торти до сaндвичи с омлети и specialty кафе

Зеленият път

Как неизползваните жп линии в София може да се превърнат във велоалеи и пешеходни зони

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10