Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 20 апр 2016, 18:23, 8937 прочитания

Българската медиа агенция "Аргент" стана част от международната верига Local Planet

Новата глобална медийна група е наследник на Columbus Media International и включва седемнайсет агенции

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Седемнадесет независими медиа агенции от цял свят се обединяват в нова глобална медийна верига - Local Planet. В начинанието има и българско участие - медийната агенция "Аргент". Local Planet се появява като наследник на Columbus Media International, която престава да съществува и в която "Аргент" също имаше участие.

Веригата ще е собственост изцяло на партньорските агенции и още със зараждането си оперира на над 40 пазара. Компанията няма мажоритарен собственик, а всяка агенция има различно дялово участие според приети от агенциите критерии. В Local Planet има общо над 3000 служители, а сборният оборот на агенциите е над 10 млрд. долара. Плановете на мрежата са да продължи да се разраства с включването на други независими агенции.


Сред основателите са Horizon Media в САЩ, британската the7stars, испанската Zertem Communication Group, италианската Media Italia, pilot в Германия, CoSpirit MediaTrack във Франция, шведската Tre Kronor и Percept Media в Индия.

Българското участие

За дейността на веригата в България ще отговарят изпълнителният директор на "Аргент" Владимир Денев и оперативният и медиа директор на агенцията Симона Тенчева. "Включването ни в медийната група беше дълъг процес, при който беше изследвана цялата ни дейност на пазара по различни показатели", уточни Тенчева. Участието на "Аргент" в Local Planet е ексклузивно и на практика друга българска агенция няма да може да се включи във веригата.



Владимир Денев обяснява, че след четири години членство и сътрудничество с други независими агенции в Columbus Media International "Аргент" вече е акционер и в Local Planet. "Това е не само признание за нивото и успехите на нашата агенция, но и сериозна отговорност обслужването, което предлагаме на нашите клиенти, постоянно да отговаря на критериите, прилагани към най-добрите световни медиа агенции", каза Денев. Той обясни, че на "Аргент" е гласувано доверие да създаде хъб на веригата за Балканите, който обхваща пазарите от региона в тясно сътрудничество с партньорски независими медиа агенции от Сърбия, Македония, Албания, Косово, Черна гора, Босна и Херцеговина и Молдова. "Току-що приключихме успешно и преговорите за сътрудничество с водеща независима агенция в Румъния", коментира изпълнителния директор на "Аргент" и член на борда на Local Planet Владимир Денев.

Наследството на Columbus и обещанията на Local Planet

В Columbus Media International участваха 23 агенции с общ оборот от 7.4 млрд. долара. От тях най-награждаваните са Mediaplus Group в Германия, Cossette Media в Канада и американската Horizon Media.

Новата верига ще разчита на локалните технологии и данни на всеки от съдружниците за различните пазари. Много от международните маркетолози търсят алтернатива на холдинговия модел, по-оперативно и ориентирано към услугите решение, коментира глобалният изпълнителен директор на Local Planet Мартин Ратъл.

Агенциите от веригата работят с големи международни брандове като Geico, Capital One, Nike, IKEA, Viacom, Pfizer, H&M, Kayak, и много други.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Disney и конкурентите участват в истински филм на ужасите Disney и конкурентите участват в истински филм на ужасите

А вие си мислехте, че стрийминг войните ще донесат голямата промянa

10 апр 2020, 3 прочитания

Брандове по време на криза Брандове по време на криза

Светът се счупи и няма никакъв шанс да се залепи в предишния си вид

9 апр 2020, 2665 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Толкова повече от слънце и море

Какво може да научи България от рекламната комуникация на няколко държави, които не се притесняват да излязат от шаблона

Още от Капитал
Тяхната първа криза

Финтех компаниите са изправени пред нови предизвикателства заради COVID-19 и първия им сблъсък с икономически проблеми

Къде изчезна златото

Затварянето на ключови рафинерии и липсата на транспорт почти блокират пазара на физическия благороден метал

Може ли България да надбяга вируса

България използва времето, спечелено от социалната изолация, за минимални подобрения в здравната система и планира да въведе софтуер за следене на заразени и нарушители на карантини. Засиленото тестване все още не се случва

(Не)платени пътища

Тол системата работи официално вече от месец, на практика - не съвсем

Инстатерапията на Беловски

Художникът Станислав Беловски смесва световната история и българските теми на деня в колажите си

Всички в кухнята

Как да пазаруваме, какво да готвим и откъде да черпим кулинарно вдъхновение

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10