С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
1 20 апр 2016, 18:23, 8172 прочитания

Българската медиа агенция "Аргент" стана част от международната верига Local Planet

Новата глобална медийна група е наследник на Columbus Media International и включва седемнайсет агенции

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Седемнадесет независими медиа агенции от цял свят се обединяват в нова глобална медийна верига - Local Planet. В начинанието има и българско участие - медийната агенция "Аргент". Local Planet се появява като наследник на Columbus Media International, която престава да съществува и в която "Аргент" също имаше участие.

Веригата ще е собственост изцяло на партньорските агенции и още със зараждането си оперира на над 40 пазара. Компанията няма мажоритарен собственик, а всяка агенция има различно дялово участие според приети от агенциите критерии. В Local Planet има общо над 3000 служители, а сборният оборот на агенциите е над 10 млрд. долара. Плановете на мрежата са да продължи да се разраства с включването на други независими агенции.


Сред основателите са Horizon Media в САЩ, британската the7stars, испанската Zertem Communication Group, италианската Media Italia, pilot в Германия, CoSpirit MediaTrack във Франция, шведската Tre Kronor и Percept Media в Индия.

Българското участие

За дейността на веригата в България ще отговарят изпълнителният директор на "Аргент" Владимир Денев и оперативният и медиа директор на агенцията Симона Тенчева. "Включването ни в медийната група беше дълъг процес, при който беше изследвана цялата ни дейност на пазара по различни показатели", уточни Тенчева. Участието на "Аргент" в Local Planet е ексклузивно и на практика друга българска агенция няма да може да се включи във веригата.



Владимир Денев обяснява, че след четири години членство и сътрудничество с други независими агенции в Columbus Media International "Аргент" вече е акционер и в Local Planet. "Това е не само признание за нивото и успехите на нашата агенция, но и сериозна отговорност обслужването, което предлагаме на нашите клиенти, постоянно да отговаря на критериите, прилагани към най-добрите световни медиа агенции", каза Денев. Той обясни, че на "Аргент" е гласувано доверие да създаде хъб на веригата за Балканите, който обхваща пазарите от региона в тясно сътрудничество с партньорски независими медиа агенции от Сърбия, Македония, Албания, Косово, Черна гора, Босна и Херцеговина и Молдова. "Току-що приключихме успешно и преговорите за сътрудничество с водеща независима агенция в Румъния", коментира изпълнителния директор на "Аргент" и член на борда на Local Planet Владимир Денев.

Наследството на Columbus и обещанията на Local Planet

В Columbus Media International участваха 23 агенции с общ оборот от 7.4 млрд. долара. От тях най-награждаваните са Mediaplus Group в Германия, Cossette Media в Канада и американската Horizon Media.

Новата верига ще разчита на локалните технологии и данни на всеки от съдружниците за различните пазари. Много от международните маркетолози търсят алтернатива на холдинговия модел, по-оперативно и ориентирано към услугите решение, коментира глобалният изпълнителен директор на Local Planet Мартин Ратъл.

Агенциите от веригата работят с големи международни брандове като Geico, Capital One, Nike, IKEA, Viacom, Pfizer, H&M, Kayak, и много други.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Новият играч в медийната реклама Новият играч в медийната реклама

Connected е новият бранд, отделен от портфолиото на All Channels Communication Group

13 сеп 2019, 3591 прочитания

ПИК-ът на отровената среда 12 ПИК-ът на отровената среда

Очернянето на годеницата на кандидат-кмет на София от кафявия сайт "ПИК" за първи път породи консенсус сред политици, журналисти и PR-и за това какво НЕ е журналистиката

13 сеп 2019, 10362 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Толкова повече от слънце и море

Какво може да научи България от рекламната комуникация на няколко държави, които не се притесняват да излязат от шаблона

Новият играч в медийната реклама

Connected е новият бранд, отделен от портфолиото на All Channels Communication Group

"Шпионският" скандал: 17 мига от есента

Разследването срещу лидера на Движение "Русофили" Николай Малинов изглежда повече като за предизборна вътрешнополитическа употреба, отколкото като реален шпионски скандал с Москва

Сметка за 600 милиона: обществените поръчки в края на мандата на Фандъкова

Дългосрочните поръчки за сметосъбиране, поддръжка и RDF бяха раздадени преди изборите и оставят следващия кмет с вързани ръце

Ковачки цапа, всички му плащат

Горенето на отпадъци става с разрешението на държавните институции въпреки съмненията за спазване на еконормите

Софийската Индиана Джоунс

Какво остана под паважите: за Магдалина Станчева (1924–2014) и археологията на София през социализма

Кино: "То: Част втора"

Сумата от всичките ни страхове по Стивън Кинг