Толкова повече от слънце и море

Какво може да научи България от рекламната комуникация на няколко държави, които не се притесняват да излязат от шаблона

За по-малко от месец броят на обажданията към Швеция достигат близо 100 хиляди
За по-малко от месец броят на обажданията към Швеция достигат близо 100 хиляди
За по-малко от месец броят на обажданията към Швеция достигат близо 100 хиляди    ©  theswedishnumber
За по-малко от месец броят на обажданията към Швеция достигат близо 100 хиляди    ©  theswedishnumber
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Светът е магазин, в който можеш да избираш между 196 държави - всяка със собствени роля и влияние, история, култура, ценности и хора. От това колко силен е брандът на една държава често зависят приходите й в две важни направления - туризъм и чуждестранни инвестиции. Затова и страните инвестират в начина, по който се представят пред света.

От две седмици България пак спори за туристическото си лого - дали националният символ, който стои върху всички рекламни материали, да бъде препускащ кон, шевица, концентрични кръгове или слънце с морски вълни. Общественият дебат този път е леко вял и уморен, защото се повтаря на всеки две години, без да произведе съществено различен резултат, а в усилията ни по комуникация няма никаква последователност.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    lol avatar :-|
    lol
    • - 2
    • + 5

    звънях в швеция, поздравихме се за байряма

    Нередност?
  • 2
    harald_blatand avatar :-|
    Harald Blåtand
    • + 1

    Не говори добре за вас фактът, че цитирате дилетанта Мартин Димитров.

    Нередност?
Нов коментар