Толкова повече от слънце и море
Какво може да научи България от рекламната комуникация на няколко държави, които не се притесняват да излязат от шаблона


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Светът е магазин, в който можеш да избираш между 196 държави - всяка със собствени роля и влияние, история, култура, ценности и хора. От това колко силен е брандът на една държава често зависят приходите й в две важни направления - туризъм и чуждестранни инвестиции. Затова и страните инвестират в начина, по който се представят пред света.
От две седмици България пак спори за туристическото си лого - дали националният символ, който стои върху всички рекламни материали, да бъде препускащ кон, шевица, концентрични кръгове или слънце с морски вълни. Общественият дебат този път е леко вял и уморен, защото се повтаря на всеки две години, без да произведе съществено различен резултат, а в усилията ни по комуникация няма никаква последователност.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
звънях в швеция, поздравихме се за байряма
Не говори добре за вас фактът, че цитирате дилетанта Мартин Димитров.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.