Сента Слингерланд: Не можеш да прикриеш лоша идея с впечатляваща технология
Директорът на бранд стратегията на Lions Festivals 2007 и 2014 в разговор за иновациите и рекламата с дигиталната агенция Next-DC


Иван Ралчев, Александър Антонов, Георги Янакиев

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Интернет и технологиите внесоха много промени — и в живота, и в бизнеса ни. За рекламния бизнес промяната и новите възможности, които носи, позволяват на агенциите и рекламодателите да са по- смели в идеите си.
В контекста на рекламата иновацията може да е във внедряването на нова технология, в ново приложение на традиционна технология, в нов начин да привлечеш вниманието в ограниченията на определен канал. Не е задължително иновацията да бъде в самото естество на медията, тя може да бъде във всеки един елемент на изпълнението или в начина на комуникация с потребителя.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход