Сента Слингерланд: Не можеш да прикриеш лоша идея с впечатляваща технология
Директорът на бранд стратегията на Lions Festivals 2007 и 2014 в разговор за иновациите и рекламата с дигиталната агенция Next-DC


Иван Ралчев, Александър Антонов, Георги Янакиев

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Интернет и технологиите внесоха много промени — и в живота, и в бизнеса ни. За рекламния бизнес промяната и новите възможности, които носи, позволяват на агенциите и рекламодателите да са по- смели в идеите си.
В контекста на рекламата иновацията може да е във внедряването на нова технология, в ново приложение на традиционна технология, в нов начин да привлечеш вниманието в ограниченията на определен канал. Не е задължително иновацията да бъде в самото естество на медията, тя може да бъде във всеки един елемент на изпълнението или в начина на комуникация с потребителя.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.