Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (16 май)
BAAwards ще отличи най-добрите маркетингови кампании, Анастасия Янчева е новият маркетинг мениджър на BMW Group България, National Geographic ще ограничи рекламното съдържание за част от предаванията си, а CNN започва да "продава" потребителска ангажираност на рекламодателите вместо брой гледания на рекламите
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Ако искате да получавате информация за най-важното от сектора на маркетинга, рекламата и PR-а, може да се абонирате за седмичния ни е-бюлетин тук
На българския пазар
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.