Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (16 май)

BAAwards ще отличи най-добрите маркетингови кампании, Анастасия Янчева е новият маркетинг мениджър на BMW Group България, National Geographic ще ограничи рекламното съдържание за част от предаванията си, а CNN започва да "продава" потребителска ангажираност на рекламодателите вместо брой гледания на рекламите

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Ако искате да получавате информация за най-важното от сектора на маркетинга, рекламата и PR-а, може да се абонирате за седмичния ни е-бюлетин тук

На българския пазар


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал