Профил: Марина Хайдн се грижи за маркетинга и разпространението на хартиeното издание на списание The Economist с подкрепата на екипи в Ню Йорк, Лондон, Женева, Хонконг, Сингапур и Мумбай. Списъкът ѝ със задачи е разнообразен - от продажбите на абонаменти на читатели през всички канали, през развитие на стратегии за придобиване до позициониране на местни пазари и продажби на билети за събития на медийната група. Хайдн е в групата на The Economist вече 14 години, през които е управлявала маркетинга на конференциите на компанията. В момента Хайдн работи от офиса на The Economist в Женева, след като преди е била във виенското звено на компанията. Започва кариерата си като PR експерт към Организацията за сътрудничество и развитие в Европа (OSCE). Хайдн е сред гост-лекторите на тазгодишното издание на технологичната конференция DigitalK 2016, организирана от "Капитал" и фондовете NEVEQ и LAUNCHub.
Четете неограничено с абонамент за Капитал!
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с
активен абонамент.
Вече съм абонат
Абонирайте се
Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица
за 12 седмици
Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Заглавието е донякъде математически объркващо.
Имате един въпрос на интервюиращия, който не е даден в болд, както останалите.
Иначе полезна статия. Уви в България почти не останаха издатели, които имат потенциала да се възползват от нея.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход