Марина Хайдн: Приходите ни от абонаменти са повече от половината спрямо тези от реклама
Ръководителката "Маркетинг и ритейл" в The Economist в интервю за "Капитал"
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Заглавието е донякъде математически объркващо.
Имате един въпрос на интервюиращия, който не е даден в болд, както останалите.
Иначе полезна статия. Уви в България почти не останаха издатели, които имат потенциала да се възползват от нея.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.