Марина Хайдн: Приходите ни от абонаменти са повече от половината спрямо тези от реклама

Ръководителката "Маркетинг и ритейл" в The Economist в интервю за "Капитал"

Марина Хайдн, директор "Маркетинг и ритейл" в The Economist
Марина Хайдн, директор "Маркетинг и ритейл" в The Economist
Марина Хайдн, директор "Маркетинг и ритейл" в The Economist    ©  Цветелина Белутова
Марина Хайдн, директор "Маркетинг и ритейл" в The Economist    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Профил: Марина Хайдн се грижи за маркетинга и разпространението на хартиeното издание на списание The Economist с подкрепата на екипи в Ню Йорк, Лондон, Женева, Хонконг, Сингапур и Мумбай. Списъкът ѝ със задачи е разнообразен - от продажбите на абонаменти на читатели през всички канали, през развитие на стратегии за придобиване до позициониране на местни пазари и продажби на билети за събития на медийната група. Хайдн е в групата на The Economist вече 14 години, през които е управлявала маркетинга на конференциите на компанията. В момента Хайдн работи от офиса на The Economist в Женева, след като преди е била във виенското звено на компанията. Започва кариерата си като PR експерт към Организацията за сътрудничество и развитие в Европа (OSCE). Хайдн е сред гост-лекторите на тазгодишното издание на технологичната конференция DigitalK 2016, организирана от "Капитал" и фондовете NEVEQ и LAUNCHub.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    stankoyordanov avatar :-|
    Станко Йорданов
    • + 3

    Заглавието е донякъде математически объркващо.
    Имате един въпрос на интервюиращия, който не е даден в болд, както останалите.
    Иначе полезна статия. Уви в България почти не останаха издатели, които имат потенциала да се възползват от нея.

    Нередност?
Нов коментар