Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (24 май)
All Channels и Мтел си тръгнаха с най-много награди от "PR Приз", "Карлсберг" се връща към традиционната си светла бира от 19 век, Adidas представи новата си спортна колекция първо в Snapchat, а Washington Post създадоха платформа, конкурентна на Facebook Instant Articles
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Ако искате да получавате информация за най-важното от сектора на маркетинга, рекламата и PR-а, може да се абонирате за седмичния ни е-бюлетин тук
На българския пазар
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход