Кой продава най-добре
Шест важни тенденции, които ще видим на конкурса за рекламна ефективност Effie
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Идеи, които изследват нови територии. Кампании, които излизат извън рамките на жанровете и ограниченията на бюджетите. Проекти, които аргументират добре резултатите си.
Това ще търсят членовете на журито на фестивала за рекламна ефективност "Effie България" тази година, който се организира Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и ще се проведе на 7 юни. Едно от най-важните събития за пазара, той цели да отличи рекламните кампании и маркетингови практики, които са доказали максимална ефективност по измерими критерии.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.