Кой продава най-добре

Шест важни тенденции, които ще видим на конкурса за рекламна ефективност Effie

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Идеи, които изследват нови територии. Кампании, които излизат извън рамките на жанровете и ограниченията на бюджетите. Проекти, които аргументират добре резултатите си.

Това ще търсят членовете на журито на фестивала за рекламна ефективност "Effie България" тази година, който се организира Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и ще се проведе на 7 юни. Едно от най-важните събития за пазара, той цели да отличи рекламните кампании и маркетингови практики, които са доказали максимална ефективност по измерими критерии.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар

Още от Капитал