Saatchi & Saatchi е най-ефективната агенция за 2016 г.

Рекламната агенция спечели общо пет награди в конкурса "Effie България"

Най-оспорваната категория в конкурса беше "Стоки".
Най-оспорваната категория в конкурса беше "Стоки".
Най-оспорваната категория в конкурса беше "Стоки".    ©  Георги Кожухаров
Най-оспорваната категория в конкурса беше "Стоки".    ©  Георги Кожухаров
Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Кой оценяваше кампаниите:

Димитър Стаматов – маркетинг мениджър в JTI Bulgaria

Силвия Костова – началник управление "Корпоративни комуникации и маркетинг" в "Пощенска банка"

Юлиан Добрев – управител и директор "Анализи" в BluePo!nt

д-р Кристиян Постаджиян – преподавател по реклама в Нов български университет

Весела Димова – директор "Продажби" в bTV Media Group

Грета Колева – ръководител отдел "Корпоративни комуникации и дигитален маркетинг" в "ББДО Груп"

Иво Алтънов – управляващ директор в Noble Graphics

Калина Петкова – изпълнителен директор в Publicis Sofia

Красимир Папазов – директор "Бизнес развитие" в Ogilvy Group Bulgaria

Красимира Василева Хаджийска – директор "Продажби, маркетинг и PR" в "Нова броудкастинг груп"

Марчела Абрашева – регионален директор Югоизточна Европа в TNS BBSS South East Europe

Петър Ного – директор "Бранд и маркетинг комуникации" в "Теленор" България

Радина Шкутова – маркетинг мениджър България в "Загорка"

Светлана Проданова – национален директор в BNI България

Стоян Михайлов – управител в "Джънкшън" България

Тошка Иванова – криейтив директор в reforma

Ясен Георгиев – управляващ директор в New moment new ideas

Saatchi & Saatchi беше отличена за "Агенция на годината", като спечели общо пет награди, от които две златни, в тазгодишния конкурс за рекламна ефективност "Effie България", организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). Агенцията, част от комуникационната група Publicis One Bulgaria, беше отличена във всяка една от петте категории в надпреварата. "ББДО Груп" си тръгна с две бронзови награди от категорията "Корпоративни комуникации", за кампаниите "25 години Пощенска банка" и "Историята продължава" с рекламодател "Каменица". Останалите победители в "Effie България" получиха по една награда.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    rhq1462475956496176 avatar :-|
    Ivo Iliev

    И как така сам се оценяваш

    Нередност?
Нов коментар