С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
16 юни 2016, 13:41, 8821 прочитания

Кои са победителите в конкурса на Българската асоциация на рекламодателите

Тази година бяха подадени рекорден брой кандидатури за участие

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
За трета поредна година Българската асоциация на рекламодателите (БАР) награди компаниите с най-иновативни и впечатляващи маркетингови стратегии в конкурса BAAwards. Финалистите в тазгодишното издание бяха 16 проекта, а от тях бяха наградени кампании на Coca-Cola, "Мобилтел", "Пощенска банка", "Белла", "Загорка", "Девин", FOX International Channels България и pCloud.

Темата на конкурса беше "Архитектите на промяната", защото според организаторите чрез своите идеи специалистите в сферата на рекламата построяват визията на брандовете. В BAAwards бяха отличени общо девет компании в шест категории – "Нов продукт", "Нова услуга", "Ребрандинг на продукт", "Подновяване на продукт", "Продуктова иновация" и "Активиране на марка". Шест от наградите отличават най-успешните екипни постижения, а три са присъдени за индивидуалния принос в изготвянето на рекламна кампания.


Тази година за BAAwards са подадени кандидатури за 36 проекта на общо 19 компании. Броят им е с 20% повече спрямо подадените в конкурса през 2015 г. "Третото издание затвърди конкурса "Наградите на БАР" като едно от най-важните събития в календара на професионалната общност, което отличава и подкрепя най-добрите практики в областта на маркетинговите комуникации", коментрира за медиите Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.

Пълния списък на наградените вижте по-долу:
Денислав Георгиев от "БЕЛЛА България" получи награда за най-добър старши маркетингов специалист

Фотограф: Юлия Лазарова

Категория "Продуктова иновация" - най-добър старши маркетингов специалист
Победител: Денислав Георгиев от "Белла България" за кампанията "Leki" НОВИНИ – Кренвирш или шунка, това е въпросът!"

Категория "Продуктова иновация" - най-добър маркетингов екип
Победител: pCloud за кампанията pCloud Crypto Hacking Challenge



Категория "Активиране на марка" - най-добър младши маркетингов специалист
Победител: Елиза Грънчарова от Coca-Cola България за кампанията Coca-Cola Happy Energy Tour
Екипът на FOX International Channels България получи първа награда за кампанията Explore Bulgaria и National

Фотограф: Юлия Лазарова

Категория "Активиране на марка" - най-добър маркетингов екип
Победител: FOX International Channels Българив за кампанията Explore Bulgaria и National Georgraphic Channel

Категория "Нов продукт" - най-добър маркетингов екип
Победител: "Загорка" за кампанията "Загорка Ретро пак е на мода".

Категория "Нова услуга" - най-добър маркетингов екип
Победител: "Девин" за кампанията "Доставка на вода до твоята кухня"

Категория "Ребрандинг на продукт" - най-добър маркетингов екип
Победител: "Пощенска банка" за кампанията "Кредит за отличници"

Категория Подновяване на продукт"
Победител: "Мобилтел" за кампанията "Майка и баща"
За най-добър младши маркетингов специалист беше избран Георги Блъсков от Coca-Cola България

Фотограф: Юлия Лазарова

"Най-добър младши маркетингов специалист"
Победител: Георги Блъсков от Coca-Cola България за кампанията FANTA Play Tour
Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Две кандидатури за мястото на Иво Атанасов в СЕМ Две кандидатури за мястото на Иво Атанасов в СЕМ

ГЕРБ залага на служител на сдружението на изпълнители и продуценти ПРОФОН, а БСП - на човек от управата на НДК

21 юни 2019, 2454 прочитания

СЕМ определи финалистите в конкурса за генерални директори на БНР и БНТ 1 СЕМ определи финалистите в конкурса за генерални директори на БНР и БНТ

Преди медийните надзорници да гласуват кой ще управлява обществените медии, трябва да изслушат концепциите на кандидатите

21 юни 2019, 5129 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

Студенти от 17 до 71 години

Хора на всякаква възраст сменят професията си в Центъра за ускорено обучение на американския Valencia College

Половината от работните места за IT специалисти във Вашингтон са незаети

Освен различни компютърни специалности Northern Virginia Community College има и стажантска програма с Amazon

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Славомир Степниевски: Новата валута на рекламния пазар е скоростта

Изпълнителният директор на Dentsu Aegis Network за Централна и Източна Европа пред "Капитал"

Бойното поле на "Българска армия"

Ще има ли нов стадион на ЦСКА в Борисовата

Как южнокорейският поп завладя света

Корейският поп е един от най-успешните национални културни проекти през последните няколко десетилетия

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

Човекът и мракът

Palacio de Velazquez в Мадрид показва първата голяма ретроспектива на японския художник Тецуя Ишида извън родината му

Ново място: Cup & Roll 2

Ресторантът потвърждава, че софийската публика най-сетне има засилено любопитство към корейската кухня