Кои са победителите в конкурса на Българската асоциация на рекламодателите
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Кои са победителите в конкурса на Българската асоциация на рекламодателите

Шест от наградите отличават най-успешните екипни постижения, а три са присъдени за индивидуалния принос в изготвянето на рекламна кампания.

Кои са победителите в конкурса на Българската асоциация на рекламодателите

Тази година бяха подадени рекорден брой кандидатури за участие

9311 прочитания

Шест от наградите отличават най-успешните екипни постижения, а три са присъдени за индивидуалния принос в изготвянето на рекламна кампания.

© Юлия Лазарова


За трета поредна година Българската асоциация на рекламодателите (БАР) награди компаниите с най-иновативни и впечатляващи маркетингови стратегии в конкурса BAAwards. Финалистите в тазгодишното издание бяха 16 проекта, а от тях бяха наградени кампании на Coca-Cola, "Мобилтел", "Пощенска банка", "Белла", "Загорка", "Девин", FOX International Channels България и pCloud.

Темата на конкурса беше "Архитектите на промяната", защото според организаторите чрез своите идеи специалистите в сферата на рекламата построяват визията на брандовете. В BAAwards бяха отличени общо девет компании в шест категории – "Нов продукт", "Нова услуга", "Ребрандинг на продукт", "Подновяване на продукт", "Продуктова иновация" и "Активиране на марка". Шест от наградите отличават най-успешните екипни постижения, а три са присъдени за индивидуалния принос в изготвянето на рекламна кампания.

Тази година за BAAwards са подадени кандидатури за 36 проекта на общо 19 компании. Броят им е с 20% повече спрямо подадените в конкурса през 2015 г. "Третото издание затвърди конкурса "Наградите на БАР" като едно от най-важните събития в календара на професионалната общност, което отличава и подкрепя най-добрите практики в областта на маркетинговите комуникации", коментрира за медиите Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.

Пълния списък на наградените вижте по-долу:

Денислав Георгиев от "БЕЛЛА България" получи награда за най-добър старши маркетингов специалист
Фотограф: Юлия Лазарова

Категория "Продуктова иновация" - най-добър старши маркетингов специалист

Победител: Денислав Георгиев от "Белла България" за кампанията "Leki" НОВИНИ – Кренвирш или шунка, това е въпросът!"

Категория "Продуктова иновация" - най-добър маркетингов екип

Победител: pCloud за кампанията pCloud Crypto Hacking Challenge

Категория "Активиране на марка" - най-добър младши маркетингов специалист

Победител: Елиза Грънчарова от Coca-Cola България за кампанията Coca-Cola Happy Energy Tour

Екипът на FOX International Channels България получи първа награда за кампанията Explore Bulgaria и National
Фотограф: Юлия Лазарова

Категория "Активиране на марка" - най-добър маркетингов екип

Победител: FOX International Channels Българив за кампанията Explore Bulgaria и National Georgraphic Channel

Категория "Нов продукт" - най-добър маркетингов екип

Победител: "Загорка" за кампанията "Загорка Ретро пак е на мода".

Категория "Нова услуга" - най-добър маркетингов екип

Победител: "Девин" за кампанията "Доставка на вода до твоята кухня"

Категория "Ребрандинг на продукт" - най-добър маркетингов екип

Победител: "Пощенска банка" за кампанията "Кредит за отличници"

Категория Подновяване на продукт"

Победител: "Мобилтел" за кампанията "Майка и баща"

За най-добър младши маркетингов специалист беше избран Георги Блъсков от Coca-Cola България
Фотограф: Юлия Лазарова

"Най-добър младши маркетингов специалист"

Победител: Георги Блъсков от Coca-Cola България за кампанията FANTA Play Tour

За трета поредна година Българската асоциация на рекламодателите (БАР) награди компаниите с най-иновативни и впечатляващи маркетингови стратегии в конкурса BAAwards. Финалистите в тазгодишното издание бяха 16 проекта, а от тях бяха наградени кампании на Coca-Cola, "Мобилтел", "Пощенска банка", "Белла", "Загорка", "Девин", FOX International Channels България и pCloud.

Темата на конкурса беше "Архитектите на промяната", защото според организаторите чрез своите идеи специалистите в сферата на рекламата построяват визията на брандовете. В BAAwards бяха отличени общо девет компании в шест категории – "Нов продукт", "Нова услуга", "Ребрандинг на продукт", "Подновяване на продукт", "Продуктова иновация" и "Активиране на марка". Шест от наградите отличават най-успешните екипни постижения, а три са присъдени за индивидуалния принос в изготвянето на рекламна кампания.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK