С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
16 юни 2016, 13:41, 9004 прочитания

Кои са победителите в конкурса на Българската асоциация на рекламодателите

Тази година бяха подадени рекорден брой кандидатури за участие

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
За трета поредна година Българската асоциация на рекламодателите (БАР) награди компаниите с най-иновативни и впечатляващи маркетингови стратегии в конкурса BAAwards. Финалистите в тазгодишното издание бяха 16 проекта, а от тях бяха наградени кампании на Coca-Cola, "Мобилтел", "Пощенска банка", "Белла", "Загорка", "Девин", FOX International Channels България и pCloud.

Темата на конкурса беше "Архитектите на промяната", защото според организаторите чрез своите идеи специалистите в сферата на рекламата построяват визията на брандовете. В BAAwards бяха отличени общо девет компании в шест категории – "Нов продукт", "Нова услуга", "Ребрандинг на продукт", "Подновяване на продукт", "Продуктова иновация" и "Активиране на марка". Шест от наградите отличават най-успешните екипни постижения, а три са присъдени за индивидуалния принос в изготвянето на рекламна кампания.


Тази година за BAAwards са подадени кандидатури за 36 проекта на общо 19 компании. Броят им е с 20% повече спрямо подадените в конкурса през 2015 г. "Третото издание затвърди конкурса "Наградите на БАР" като едно от най-важните събития в календара на професионалната общност, което отличава и подкрепя най-добрите практики в областта на маркетинговите комуникации", коментрира за медиите Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.

Пълния списък на наградените вижте по-долу:
Денислав Георгиев от "БЕЛЛА България" получи награда за най-добър старши маркетингов специалист

Фотограф: Юлия Лазарова

Категория "Продуктова иновация" - най-добър старши маркетингов специалист
Победител: Денислав Георгиев от "Белла България" за кампанията "Leki" НОВИНИ – Кренвирш или шунка, това е въпросът!"

Категория "Продуктова иновация" - най-добър маркетингов екип
Победител: pCloud за кампанията pCloud Crypto Hacking Challenge



Категория "Активиране на марка" - най-добър младши маркетингов специалист
Победител: Елиза Грънчарова от Coca-Cola България за кампанията Coca-Cola Happy Energy Tour
Екипът на FOX International Channels България получи първа награда за кампанията Explore Bulgaria и National

Фотограф: Юлия Лазарова

Категория "Активиране на марка" - най-добър маркетингов екип
Победител: FOX International Channels Българив за кампанията Explore Bulgaria и National Georgraphic Channel

Категория "Нов продукт" - най-добър маркетингов екип
Победител: "Загорка" за кампанията "Загорка Ретро пак е на мода".

Категория "Нова услуга" - най-добър маркетингов екип
Победител: "Девин" за кампанията "Доставка на вода до твоята кухня"

Категория "Ребрандинг на продукт" - най-добър маркетингов екип
Победител: "Пощенска банка" за кампанията "Кредит за отличници"

Категория Подновяване на продукт"
Победител: "Мобилтел" за кампанията "Майка и баща"
За най-добър младши маркетингов специалист беше избран Георги Блъсков от Coca-Cola България

Фотограф: Юлия Лазарова

"Най-добър младши маркетингов специалист"
Победител: Георги Блъсков от Coca-Cola България за кампанията FANTA Play Tour
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

По торбичката посрещат 6 По торбичката посрещат

Комуникационната поука от колажите на Красимир Каракачанов с торбичката на Billa

21 яну 2020, 5099 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (21 януари) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (21 януари)

Human поема дигиталното обслужване на "Каменица"; New Moment New Ideas с нов изпълнителен директор; Ангел Искрев е част от журито на IAB MIXX Awards Europe; Goolge Chrome ще спре събирането на бисквитки от трети страни и др.

21 яну 2020, 1131 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Славомир Степниевски: Новата валута на рекламния пазар е скоростта

Изпълнителният директор на Dentsu Aegis Network за Централна и Източна Европа пред "Капитал"

Още от Капитал
Каратисти в текстилна фабрика

"Албена" продаде бившия завод за памучни прежди "България 29". Купувачът "РС Билд" ползва за целта 9.5 млн. евро кредит от ЦКБ

По Scala-та на добрия вкус

Как домашните рецепти за сладки и соленки на Калина Иванова се превърнаха в продукти за масовия пазар

Поредното шоу на Ревизоро

Кариерата на новия министър на околната среда и водите в различните управления се движи между бутафория и лобистки поправки

Либийската авантюра на Ердоган

Турският президент вдигна залозите в хибридната война за контрола над бившата северноафриканска джамахирия* на Муамар Кадафи

Кино: "Бомба със закъснител"

Сексизъм, мълчание и опълчване във Fox News

Зеленият път

Как неизползваните жп линии в София може да се превърнат във велоалеи и пешеходни зони

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10