За трета поредна година Българската асоциация на рекламодателите (БАР) награди компаниите с най-иновативни и впечатляващи маркетингови стратегии в конкурса BAAwards. Финалистите в тазгодишното издание бяха 16 проекта, а от тях бяха наградени кампании на Coca-Cola, "Мобилтел", "Пощенска банка", "Белла", "Загорка", "Девин", FOX International Channels България и pCloud.
Темата на конкурса беше "Архитектите на промяната", защото според организаторите чрез своите идеи специалистите в сферата на рекламата построяват визията на брандовете. В BAAwards бяха отличени общо девет компании в шест категории – "Нов продукт", "Нова услуга", "Ребрандинг на продукт", "Подновяване на продукт", "Продуктова иновация" и "Активиране на марка". Шест от наградите отличават най-успешните екипни постижения, а три са присъдени за индивидуалния принос в изготвянето на рекламна кампания.
Тази година за BAAwards са подадени кандидатури за 36 проекта на общо 19 компании. Броят им е с 20% повече спрямо подадените в конкурса през 2015 г. "Третото издание затвърди конкурса "Наградите на БАР" като едно от най-важните събития в календара на професионалната общност, което отличава и подкрепя най-добрите практики в областта на маркетинговите комуникации", коментрира за медиите Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.
Пълния списък на наградените вижте по-долу:

Категория "Продуктова иновация" - най-добър старши маркетингов специалист
Победител: Денислав Георгиев от "Белла България" за кампанията "Leki" НОВИНИ – Кренвирш или шунка, това е въпросът!"
Категория "Продуктова иновация" - най-добър маркетингов екип
Победител: pCloud за кампанията pCloud Crypto Hacking Challenge
Категория "Активиране на марка" - най-добър младши маркетингов специалист
Победител: Елиза Грънчарова от Coca-Cola България за кампанията Coca-Cola Happy Energy Tour

Категория "Активиране на марка" - най-добър маркетингов екип
Победител: FOX International Channels Българив за кампанията Explore Bulgaria и National Georgraphic Channel
Категория "Нов продукт" - най-добър маркетингов екип
Победител: "Загорка" за кампанията "Загорка Ретро пак е на мода".
Категория "Нова услуга" - най-добър маркетингов екип
Победител: "Девин" за кампанията "Доставка на вода до твоята кухня"
Категория "Ребрандинг на продукт" - най-добър маркетингов екип
Победител: "Пощенска банка" за кампанията "Кредит за отличници"
Категория Подновяване на продукт"
Победител: "Мобилтел" за кампанията "Майка и баща"

"Най-добър младши маркетингов специалист"
Победител: Георги Блъсков от Coca-Cola България за кампанията FANTA Play Tour
За трета поредна година Българската асоциация на рекламодателите (БАР) награди компаниите с най-иновативни и впечатляващи маркетингови стратегии в конкурса BAAwards. Финалистите в тазгодишното издание бяха 16 проекта, а от тях бяха наградени кампании на Coca-Cola, "Мобилтел", "Пощенска банка", "Белла", "Загорка", "Девин", FOX International Channels България и pCloud.
Темата на конкурса беше "Архитектите на промяната", защото според организаторите чрез своите идеи специалистите в сферата на рекламата построяват визията на брандовете. В BAAwards бяха отличени общо девет компании в шест категории – "Нов продукт", "Нова услуга", "Ребрандинг на продукт", "Подновяване на продукт", "Продуктова иновация" и "Активиране на марка". Шест от наградите отличават най-успешните екипни постижения, а три са присъдени за индивидуалния принос в изготвянето на рекламна кампания.
0 коментара