Славомир Степниевски: Новата валута на рекламния пазар е скоростта

Изпълнителният директор на Dentsu Aegis Network за Централна и Източна Европа пред "Капитал"

"Централна и Източна Европа е водеща по отношение на използването и монетиризирането на тенденциите в рекламната индустрия", Славомир Степниевски, Dentsu Aegis Network
"Централна и Източна Европа е водеща по отношение на използването и монетиризирането на тенденциите в рекламната индустрия", Славомир Степниевски, Dentsu Aegis Network
"Централна и Източна Европа е водеща по отношение на използването и монетиризирането на тенденциите в рекламната индустрия", Славомир Степниевски, Dentsu Aegis Network    ©  Цветелина Белутова
"Централна и Източна Европа е водеща по отношение на използването и монетиризирането на тенденциите в рекламната индустрия", Славомир Степниевски, Dentsu Aegis Network    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Славомир Степниевски има дългогодишен опит в рекламната индустрия. През 1996 г. създава една от първите интерактивни агенции в Полша Hypermedia. След това се присъединява към екипа на групата Isobar, вече част от японския рекламен холдинг Dentsu Aegis Network и заема позицията главен изпълнителен директор за Полша и Централна и Източна Европа. Срещнахме се със Славомир Степниевски и Мария Грашнова, главен изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network за България, за да разговаряме за тенденциите, които доминират рекламния пазар и стратегията на компанията в Централна и Източна Европа.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар