Пазарът стимулира повече и по-качествени комуникационни кампании

Росен Мисов, изпълнителен директор на Българската асоциация на рекламодателите

"Рекламният пазар се раздвижва и стимулира повече и по-качествени комуникационни кампании", казва Мисов
"Рекламният пазар се раздвижва и стимулира повече и по-качествени комуникационни кампании", казва Мисов
"Рекламният пазар се раздвижва и стимулира повече и по-качествени комуникационни кампании", казва Мисов    ©  Капитал
"Рекламният пазар се раздвижва и стимулира повече и по-качествени комуникационни кампании", казва Мисов    ©  Капитал
Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Визитка:

Росен Мисов заема длъжността изпълнителен директор на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) от 2012 г. Преди това работи по проект към отдела "Обществени дейности и достъп до пазара" във фармацевтичната компания "Novo Nordisk България". Росен Мисов започва своята кариера в бизнес сектора през 1998 г. в компанията "Procter & Gamble България", където до 2010 г. заема поста мениджър "Външни връзки". Преди това в продължение на седем години работи като лекар в ендокринологична клиника и в център за диабетно болни в София. В периода от 2001 до 2010 г. Мисов заема различни постове в управлението на три индустриални асоциации: Българската асоциация на детергентната индустрия (БАДИ), Българската национална асоциация етерични масла, парфюмерия и козметика (БНАЕМПК) и Българската асоциация по опаковане и околна среда (БАПЕ). От 2005 г. до 2010 г. е председател на управителния съвет на БАДИ. За трета поредна година Българската асоциация на рекламодателите (БАР) награди компаниите с най-иновативни и впечатляващи маркетингови стратегии в конкурса BAAwards. Какви са тенденциите в комуникационните кампании и как се е развил конкурсът през изминалите три години разказва Росен Мисов пред "Капитал Daily".


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    drilldo avatar :-|
    Георги Георгиев

    Това важи ли за жената, която говори за вагината си в 8 часа вечерта, докато хората вечерят?

    Нередност?
Нов коментар