Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
28 юни 2016, 8:42, 6234 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (28 юни)

Нов рекламен канал "СКАФЕТО" в партньорство с Lavazza, започна второто издание на българската кампания на ИКЕА "Балконтурист", bTV Новините с ново безплатно мобилно приложение, a Instagram ще въведе превод на съдържанието си

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Ако искате да получавате информация за най-важното от сектора на маркетинга, рекламата и PR-а, може да се абонирате за седмичния ни е-бюлетин тук

На българския пазар


Нов рекламен канал "СКАФЕТО" в партньорство с Lavazza


Новата концепция е патентована в България и комбинира захарче за кафе и късметче в едно. Хартиената опаковка е разделена на две, в едната й половина е захарта, а в другата потребителите ще откриват двустранни хумористични късметчета с картинка и кратък текст. На гърба им рекламодателите ще могат да поставят своите реклами. Новите опаковки "Скафето" ще се разпространяват във всички заведения в страната, където се предлага кафето Lavazza, а тиражът им е повече от половин милион броя на месец. Концепцията спомага и за таргетиране на потребителите по пол, защото новите опаковки биват червени за дамите, сини за мъжете и кафяви за балансирани послания към всяка аудитория.

bTV Новините с ново безплатно мобилно приложение

Мобилното приложение дава достъп на потребителите до цялото съдържание на bTV Новините, включително видео материали и снимки. През него те могат да публикуват директно и своите репортажи за платформата "Аз, репортерът". Приложението е достъпно за операционните системи Android и iOS.



Започна второто издание на българската кампания на ИКЕА "Балконтурист"

Фотограф: IKEA

Във втората подобна кампания на Ogilvy Sofia за ИКЕА, жури избра шест балкона в София и един във Варна, които бяха обзаведени и преобразени в места за срещи. Всеки желаещ може да си запази избран балкон в сайта на кампанията до 17-ти юли и да го посети за няколко часа с приятели. Целта на "Балконтурист" е да запознае хората с лятната колекция градински мебели и аксесоари, които ИКЕА предлага на българския пазар. Тази година кампанията има продължение - желаещите могат публикуват снимки на балконите си или изгледи от тях в Instagram, а един от тях може да спечели цялостно обзавеждане на балкона.

Дигитален бизнес

Instagram ще въведе превод на съдържанието си

Мобилното приложение, собственост на Facebook, въвежда нова опция за потребителите да превеждат заглавия, публикации и автобиографии на чужди езици. Услугата ще бъде активна след около месец с новия ъпдейт на Instagram.
Повече тук

American Express започна да използва чат ботовете на Facebook Messenger

Американската компания е първата финансова институция, която заяви, че ще започне да използва новата услуга на Facebook Messenger - чат ботовете. Потребителите, които са активирали услугата, ще получават съобщения с информация за паричните им транзакции и осъществени покупки.
Повече тук

Twitter ще продава рекламни пакети за милиони

По време на новия сезон на Националната футболна лига (НФЛ) на САЩ, Twitter ще излъчва на живо общо 10 мача и вече започна с преговорите за продажба на рекламни пакети за тях. Те са на цени от 2 млн. долара до 8 млн. долара в зависимост от времетраенето на рекламните клипове и момента на излъчването им. По време на един мач, броят на рекламните спотове е ограничен до около 10 и за да оправдае високата цена, мобилното приложение предлага допълнително спонсорирани постове и реклами преди започването на мачовете.
Повече тук

Instagram вече ще препоръчва видеа на потребителите

Мобилното приложение ще организира всички публикувани видеа според тематиката им,предлагайки на потребителите новия раздел, наречен "Избрано за теб" ("Picked for You"). В него видеата ще са подбрани според интересите и препочитанията им в Instagram, което според компанията ще увеличи гледаемостта на видеата в приложението.
Повече тук

Медиен бизнес

Discovery ще си партнира с Унгарската Национална Телевизия MTVA

Дългосрочното партньорство включва сублицензирането на MTVA от Discovery Communications за свободни за излъчване аудио-визуални, радио и част от дигиталните права на зимните олимпийски игри през 2018 г. и 2022 г. и летните олимпийски игри през 2020 г. и 2024 г. "Унгария се счита за една от водещите държави в сферата на спорта, с дългогодишна история на големи спортни постижения. Националните, европейски и световни спортни събития са винаги основен фокус за нас. Радваме се, че благодарение на това споразумение, MTVA ще излъчва олимпийските игри.", коментира за медиите Миклош Васили, главен директор на MTVA.

Vice Media планира разрастване на редица нови пазари

Американското медийно издание обяви мащабната си експанзия, която включва медийни партньорства с компании от Индия и Близкия Изток и споразумения за телевизионно изъчване в Африка, Югоизточна Азия, Канада, Австралия и Нова Зенландия. Някои от сделките, съдържат разпространение на дигитално и онлайн съдържания, но основният фокус на медията е да достави новия си кабелен канал Viceland до редица нови пазари.
Повече тук

Рекламен бизнес

Adidas и Германския футболен съюз продължават партньорството си

Фотограф: Adidas/ DFB

Договорът между Германския футболен съюз (DFB) и Adidas, продължил повече от 60 години, беше предподписан до 2022 г. "Ние си принадлежим, тъй като DFB с футболните си отбори и ние, като международна
компания за спортна екипировка, отлично представяме Германия по целия свят. Ние представляваме всичко, за което знакът за качество "Произведено в Германия" претендира.", коментира за медиите Херберт Хайнер, изпълнителен директор на Adidas Group.

Unilever се обяви срещу сексистките реклами

Международната корпорация Unliever, чиято собственост са брандовете Dove, Rexona, Lipton и др., обяви, че ще премахне сексистките стериотипи от рекламите си и призова останалите компании да направят същото. Според проучвания на корпорацията близо 40% от жените не се асоциират с персонажите от рекламните кампании, а почти 90% от тях се чувстват представени като сексуални обекти. Стратегията на Unliever е да се фокусира върху по-реалистични портрети на жените, към които са насочени и по-голямата част от продуктите им.
Повече тук

Някои от най-големите агенции се обединяват в подкрепа на инициативите на ООН

Междинародните рекламни агенции WPP, Omnicom Group, Publicis Groupe, Interpublic Group, Dentsu и Havas се обединиха в инициативата, наречена "Обща земя" ("Common Ground") в подкрепа на програмата на ООН за устойчиво равитие. Партньорите ще работят в посока разрешаване на проблемите с глобалното затопляне, правата на жените и бедността.
Повече тук

Свободни позиции:

Компанията AIMS Human Capital Bulgaria обяви вакантна позиция за Medical brand manager.
Компанията LUGERA обяви вакантна позиция за медиа анализатор с английски или немски.
*Информация за корпоративни новини, кампании, предстоящи събития и свободни позиции в областта на PR, маркетинг и реклама можете да изпращате на редакционния ни e-mail: media@capital.bg
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (27 май) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (27 май)

Рекламна спортна пауза; Започна подаването на заявки в конкурса "PR приз 2020" и "Сайт на годината"; Подкастът на Джо Роугън вече само в Spotify; Новата кампания на Nike и др.

27 май 2020, 1314 прочитания

"Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник" 2 "Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник"

Организацията смята, че запорът на активи на Иво и Галя Прокопиеви се извършва, за да се измести вниманието от скандала за търговия с влияние в хазарта

23 май 2020, 5471 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Николай Неделчев: Всеки рекламодател иска повече за по-малко пари

Изпълнителният директор на Publicis One за България пред "Капитал"

Още от Капитал
Ресторанти на корона диета

След нокдауна, който вирусът нанесе на заведенията, възстановяването ще е бавно и трудно, бизнес моделите ще се променят още, а доставките ще играят все по-важна роля

Финaнсови играчки за деца

Банките отдавна имат предложения за разплащания за най-малките, но в сегмента навлизат и финтех компании

Общини на ръба на фалита

Над 210 млн. лв. по-малко приходи са събрали общините през първите четири месеца на тази година спрямо 2019-а

Площад "Александър Невски" ще се ремонтира, но няма да се промени

Общината ще похарчи предвидените 17. млн. лв. за реконструкцията на зоната, но ще има само козметични намеси

Ако това е чалга – аз съм "за"

Защо Мила Роберт е явление на попкултурната сцена в България

20 въпроса: Бистра Андреева - Пешева

Най-новата книга в неин превод е романът "Американа" на Чимаманда Нгози Адачи

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10