Николай Неделчев: Всеки рекламодател иска повече за по-малко пари
Изпълнителният директор на Publicis One за България пред "Капитал"


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Визитка
Николай Неделчев е основател и управляващ директор на една от най-големите компании за интегрирани маркетингови комуникации в България - Publicis Groupe Bulgaria, която от 1 юни развива дейността си като част от глобалната комуникационна организация Publicis One. Новата структура обединява дейностите на всички агенции от Publicis Groupe в близо 50 държави. Тя има за цел да опрости процеса на взаимодействие на агенциите с клиентите и по този начин да им предложи по-голяма добавена стойност. Холдингът в България е един от първите, адаптирали новия модел на работа под ръководството на Неделчев. Той е член на редица международни организации с дейности в сферата на рекламата, връзките с обществеността и бизнес комуникацията, включително е и част от изпълнителния съвет на Българската асоциация на комуникационните агенции, Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА) и "Джуниър ачийвмънт България". С Николай Неделчев разговаряме за промените след преструктурирането на рекламния холдинг в Publicis One и представянето му на българския пазар.Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.