Търси се дигитален маркетинг специалист

Каква е равносметката от първите курсове по дигитален маркетинг на Telerik Digital Academy

Венелин Иванов - курсист, Андрей Давчев - маркетинг директор в BG Menu и Бойко Яръмов - съосновател на Telerik и ръководител на "Академията на Телерик" в Progress
Венелин Иванов - курсист, Андрей Давчев - маркетинг директор в BG Menu и Бойко Яръмов - съосновател на Telerik и ръководител на "Академията на Телерик" в Progress
Венелин Иванов - курсист, Андрей Давчев - маркетинг директор в BG Menu и Бойко Яръмов - съосновател на Telerik и ръководител на "Академията на Телерик" в Progress    ©  Надежда Чипева
Венелин Иванов - курсист, Андрей Давчев - маркетинг директор в BG Menu и Бойко Яръмов - съосновател на Telerik и ръководител на "Академията на Телерик" в Progress    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Темата накратко:

В началото на годината софтуерната компания Progress, придобила Telerik през 2014 г., започна инициатива с фокус върху дигиталните технологии, наречена Telerik Digital Academy, част от "Академията на "Телерик". Компанията организира безплатни курсове по дигитален маркетинг в сътрудничество с Google, като една от основните причини за това решение беше недостигът на качествени специалисти в областта. За обучението кандидатстваха близо 350 души, а 50 от тях бяха избрани и завършиха успешно осемседмичния курс. Десет български компании задаваха на курсистите реални практически казуси от сферата на дигиталния маркетинг. Обучението завършва с пет сертифицирани изпита на Google.

Денят е сряда и минава 20 ч., а група студенти подготвят първата си онлайн рекламна кампания в Google. Размишляват каква комуникация да създадат, коя целева група да заложат и кои пазари да таргетират. В този момент важно е само да приложат всички натрупани знания и умения от изминалите седмици. Не са сами - през цялото време са насърчавани от български и международни специалисти в областта на маркетинга, продажбите и технологиите. Същите специалисти, които преди това са им преподали спецификите на дигиталния маркетинг и са им помогнали да изградят и надградят уменията си в областта.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове