Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама
"БТВ Медиа Груп" с ръст на приходите през второто тримесечие, "Нова броудкастинг груп" отчита ръст на приходите през второто тримесечие, Spotify въведе programmatic рекламно купуване за 59 пазара, Financial Times с нов креативен подход за борба със софтуерите за блокиране на реклами, а все повече медийни компании са недоволни от новия алгоритъм за показване на постове във Facebook
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Ако искате да получавате информация за най-важното от сектора на маркетинга, рекламата и PR-а, може да се абонирате за седмичния ни е-бюлетин тук
На българския пазар
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.