Гледайте на живо:
Кой ще спечели изборите: специалното студио на “Дневник”

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама

"БТВ Медиа Груп" с ръст на приходите през второто тримесечие, "Нова броудкастинг груп" отчита ръст на приходите през второто тримесечие, Spotify въведе programmatic рекламно купуване за 59 пазара, Financial Times с нов креативен подход за борба със софтуерите за блокиране на реклами, а все повече медийни компании са недоволни от новия алгоритъм за показване на постове във Facebook

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Ако искате да получавате информация за най-важното от сектора на маркетинга, рекламата и PR-а, може да се абонирате за седмичния ни е-бюлетин тук

На българския пазар


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар