Как бананите за 69 ст. станаха марокански подправки
Комуникационната стратегия на Lidl залага на ясни послания и надграждане на кампаниите


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Преди шест години бананите за 69 ст., бирата за 50 ст. и киселото мляко за 9 ст. извиха огромни опашки пред новооткрития в България магазин от германската верига Lidl. Днес между промоциите и намаленията се нареждат седмици на марокански подправки, италианска кухня или гръцки традиционни храни. За този период от време Lidl промени отношението към клиентите си, предложи разнообразие от по-висок клас продукти и застана дори зад значими културни събития като спонсор и рекламодател. Наскоро стана ясно, че веригата ще отвори и първия си магазин в софийски мол.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове