Как бананите за 69 ст. станаха марокански подправки

Комуникационната стратегия на Lidl залага на ясни послания и надграждане на кампаниите

"Надграждането в комуникационната ни политика ни превърна от хард в смарт дискаунтър.", казва Милена Драгийска-Денчева, управител на "Лидл България"
"Надграждането в комуникационната ни политика ни превърна от хард в смарт дискаунтър.", казва Милена Драгийска-Денчева, управител на "Лидл България"
"Надграждането в комуникационната ни политика ни превърна от хард в смарт дискаунтър.", казва Милена Драгийска-Денчева, управител на "Лидл България"    ©  Цветелина Белутова
"Надграждането в комуникационната ни политика ни превърна от хард в смарт дискаунтър.", казва Милена Драгийска-Денчева, управител на "Лидл България"    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Каналите, в които компанията държи постоянно да присъства, са радио, интернет и телевизия.

Преди шест години бананите за 69 ст., бирата за 50 ст. и киселото мляко за 9 ст. извиха огромни опашки пред новооткрития в България магазин от германската верига Lidl. Днес между промоциите и намаленията се нареждат седмици на марокански подправки, италианска кухня или гръцки традиционни храни. За този период от време Lidl промени отношението към клиентите си, предложи разнообразие от по-висок клас продукти и застана дори зад значими културни събития като спонсор и рекламодател. Наскоро стана ясно, че веригата ще отвори и първия си магазин в софийски мол.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове