Тази година организаторите на най-големия рекламен фестивал в страната ФАРА обявиха, че форматът на събитието ще претърпи промени за първи път от 17 години насам. Част от трансформацията включва смяната на дългогодишната локация курортен комплекс Албена с Пловдив и по-кратката продължителност на фестивала – от 15 до 17 септември. По-важното е, че от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) решиха да променят и фокуса на ФАРА. Ако до момента акцентът на събитието е бил конкурсът, в който се оценяват рекламни кампании по основен показател креативност, тази година целта е провеждането на семинарна програма, събирайки на едно място експерти от различни сфери на комуникационния бизнес и всички, които се интересуват или са част от рекламната индустрия. Семинарната програма ще се проведе в Културен дом "Борис Христов" в Пловдив. В духа на промяната е и темата на събитието - "Трансформацията на комуникациите и бизнес средата", която ще бъде засегната и анализирана от петима международни специалисти от рекламния бизнес. Част от тях вече са известни.
Лекторите на ФАРА 2016

Хамиш Макрей е по професия футуролог и работи като коментатор за британския вестник The Independent. Той преподава в Lancaster University, член е на борда на директорите на Royal Economic Society, а последните му разработки са съсредоточени върху трансформацията в световната икономика. На ФАРА 2016 лекцията му ще бъде посветена на темата за бъдещето на комуникациите и ще се проведе на 16 септември от 11.00 ч.

Сента Слингерланд в продължение на 8 години работи като директор "Бранд стратегия" на рекламния фестивал в Кан. Тя беше човекът, отговорен за бранд стратегията на всички събития от портфолиото на Lions Festivals, включително и международния фестивал на креативността Cannes Lions. Слингерланд е също и главен редактор на месечното списание за реклама The Reel и редовен автор на Contagious Magazine. Темата на лекцията й на ФАРА ще бъде "Как да печелим: бъдещето на печелившите проекти" и ще се проведе на 16 септември от 12.00 ч.

Оливиеро Тоскани е италиански фотограф и автор на редица противоречиви, скандализиращи, но същевременно запомнящи се рекламни кампании. Той е човекът, който популяризира италианския моден бранд Benetton със смелите си социални фотографии и креативни бранд кампании, вдъхновени от името United Colors of Benetton. Оливиеро Тоскани е работил по някои от най-отличителните кампании на брандовете Esprit, Valentino, Chanel и други. Лекцията му ще се проведе на 16 септември от 14.30 ч.

Лукас Конте е Global Senior Strategic Planner за Saatchi&Saatchi в Eвропа и Азия. Освен опит в някои от най-големите офиси на Saatchi&Saatchi той има награди от най-реномираните рекламни фестивали в света – Cannes Lions, D&AD, Eurobest, EPICA, ADC Festival, Golden Drum. През 2015 г. е бил на 7-о място в световната класация за стратегически планьори Big Won. Същата година неговата кампания #HIVHEROES печели общо 9 награди на фестивала Cannes Lions. Лекцията му на фестивала ФАРА ще се проведе на 16 септември от 15.30 ч.
Тази година организаторите на най-големия рекламен фестивал в страната ФАРА обявиха, че форматът на събитието ще претърпи промени за първи път от 17 години насам. Част от трансформацията включва смяната на дългогодишната локация курортен комплекс Албена с Пловдив и по-кратката продължителност на фестивала – от 15 до 17 септември. По-важното е, че от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) решиха да променят и фокуса на ФАРА. Ако до момента акцентът на събитието е бил конкурсът, в който се оценяват рекламни кампании по основен показател креативност, тази година целта е провеждането на семинарна програма, събирайки на едно място експерти от различни сфери на комуникационния бизнес и всички, които се интересуват или са част от рекламната индустрия. Семинарната програма ще се проведе в Културен дом "Борис Христов" в Пловдив. В духа на промяната е и темата на събитието - "Трансформацията на комуникациите и бизнес средата", която ще бъде засегната и анализирана от петима международни специалисти от рекламния бизнес. Част от тях вече са известни.
0 коментара