Кои са международните лектори във ФАРА 2016
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Кои са международните лектори във ФАРА 2016

Кои са международните лектори във ФАРА 2016

Петима световни специалисти в сферата на рекламния бизнес ще участват във фестивала

5994 прочитания

© ФАРА


Тази година организаторите на най-големия рекламен фестивал в страната ФАРА обявиха, че форматът на събитието ще претърпи промени за първи път от 17 години насам. Част от трансформацията включва смяната на дългогодишната локация курортен комплекс Албена с Пловдив и по-кратката продължителност на фестивала – от 15 до 17 септември. По-важното е, че от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) решиха да променят и фокуса на ФАРА. Ако до момента акцентът на събитието е бил конкурсът, в който се оценяват рекламни кампании по основен показател креативност, тази година целта е провеждането на семинарна програма, събирайки на едно място експерти от различни сфери на комуникационния бизнес и всички, които се интересуват или са част от рекламната индустрия. Семинарната програма ще се проведе в Културен дом "Борис Христов" в Пловдив. В духа на промяната е и темата на събитието - "Трансформацията на комуникациите и бизнес средата", която ще бъде засегната и анализирана от петима международни специалисти от рекламния бизнес. Част от тях вече са известни.

Лекторите на ФАРА 2016

Хамиш Макрей е по професия футуролог и работи като коментатор за британския вестник The Independent. Той преподава в Lancaster University, член е на борда на директорите на Royal Economic Society, а последните му разработки са съсредоточени върху трансформацията в световната икономика. На ФАРА 2016 лекцията му ще бъде посветена на темата за бъдещето на комуникациите и ще се проведе на 16 септември от 11.00 ч.

Сента Слингерланд в продължение на 8 години работи като директор "Бранд стратегия" на рекламния фестивал в Кан. Тя беше човекът, отговорен за бранд стратегията на всички събития от портфолиото на Lions Festivals, включително и международния фестивал на креативността Cannes Lions. Слингерланд е също и главен редактор на месечното списание за реклама The Reel и редовен автор на Contagious Magazine. Темата на лекцията й на ФАРА ще бъде "Как да печелим: бъдещето на печелившите проекти" и ще се проведе на 16 септември от 12.00 ч.

Оливиеро Тоскани е италиански фотограф и автор на редица противоречиви, скандализиращи, но същевременно запомнящи се рекламни кампании. Той е човекът, който популяризира италианския моден бранд Benetton със смелите си социални фотографии и креативни бранд кампании, вдъхновени от името United Colors of Benetton. Оливиеро Тоскани е работил по някои от най-отличителните кампании на брандовете Esprit, Valentino, Chanel и други. Лекцията му ще се проведе на 16 септември от 14.30 ч.

Лукас Конте е Global Senior Strategic Planner за Saatchi&Saatchi в Eвропа и Азия. Освен опит в някои от най-големите офиси на Saatchi&Saatchi той има награди от най-реномираните рекламни фестивали в света – Cannes Lions, D&AD, Eurobest, EPICA, ADC Festival, Golden Drum. През 2015 г. е бил на 7-о място в световната класация за стратегически планьори Big Won. Същата година неговата кампания #HIVHEROES печели общо 9 награди на фестивала Cannes Lions. Лекцията му на фестивала ФАРА ще се проведе на 16 септември от 15.30 ч.

Тази година организаторите на най-големия рекламен фестивал в страната ФАРА обявиха, че форматът на събитието ще претърпи промени за първи път от 17 години насам. Част от трансформацията включва смяната на дългогодишната локация курортен комплекс Албена с Пловдив и по-кратката продължителност на фестивала – от 15 до 17 септември. По-важното е, че от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) решиха да променят и фокуса на ФАРА. Ако до момента акцентът на събитието е бил конкурсът, в който се оценяват рекламни кампании по основен показател креативност, тази година целта е провеждането на семинарна програма, събирайки на едно място експерти от различни сфери на комуникационния бизнес и всички, които се интересуват или са част от рекламната индустрия. Семинарната програма ще се проведе в Културен дом "Борис Христов" в Пловдив. В духа на промяната е и темата на събитието - "Трансформацията на комуникациите и бизнес средата", която ще бъде засегната и анализирана от петима международни специалисти от рекламния бизнес. Част от тях вече са известни.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.