Новият брой:
Скъпото спасяване на Силициевата долина

Кои са международните лектори във ФАРА 2016

Петима световни специалисти в сферата на рекламния бизнес ще участват във фестивала

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Тази година организаторите на най-големия рекламен фестивал в страната ФАРА обявиха, че форматът на събитието ще претърпи промени за първи път от 17 години насам. Част от трансформацията включва смяната на дългогодишната локация курортен комплекс Албена с Пловдив и по-кратката продължителност на фестивала – от 15 до 17 септември. По-важното е, че от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) решиха да променят и фокуса на ФАРА. Ако до момента акцентът на събитието е бил конкурсът, в който се оценяват рекламни кампании по основен показател креативност, тази година целта е провеждането на семинарна програма, събирайки на едно място експерти от различни сфери на комуникационния бизнес и всички, които се интересуват или са част от рекламната индустрия. Семинарната програма ще се проведе в Културен дом "Борис Христов" в Пловдив. В духа на промяната е и темата на събитието - "Трансформацията на комуникациите и бизнес средата", която ще бъде засегната и анализирана от петима международни специалисти от рекламния бизнес. Част от тях вече са известни.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар