Творческото жури на ФАРА: В маркетинг екипите на клиентите се появяват все повече хора със смели идеи и разчупено мислене

Новото поколение творчески директори на фестивала - Васил Петраков от DDB Sofia, Иван Иванов от Ogilvy Group Sofia и Момчил Захариев от NEXT-DC - пред "Капитал"

Момчил Захариев (отляво), Иван Иванов. Васил Петраков
Момчил Захариев (отляво), Иван Иванов. Васил Петраков
Момчил Захариев (отляво), Иван Иванов. Васил Петраков    ©  Цветелина Белутова
Момчил Захариев (отляво), Иван Иванов. Васил Петраков    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

ФАРА смени кожата си. Наред с локацията (от Албена в Пловдив) се надява да смени съдържанието и публиката си. Фестивалът тази година е натоварен с очаквания да е в пъти по-добър отпреди. Затова и темата е трансформация и ще се разгърне в трите дни между 15 и 17 септември. Най-видимата промяна досега обаче са хората, които ще оценяват предложенията в рекламния фестивал и ще поставят летвата, според която ще скачат рекламодатели и агенции тази година. Имената и лицата им са се сменили, носят свежия и оптимистичен поглед на новото поколение в рекламата и амбицията да съизмерват работата си по-често с колегите си в Париж, Берлин и Ню Йорк.

Поговорихме с трима от тях - директори в творческото жури на ФАРА 2016 - председателя на журито и творчески директор на DDB Sofia Васил Петраков, творческия директор на Ogilvy Group Sofia Иван Иванов и творческия директор на NEXT-DC Момчил Захариев - за новото послание и смисъл на фестивала, колко е важно агенциите да бъдат партньори на рекламодателите и защо събитията се превръщат в най-горещата тенденция в рекламата.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар