Творческото жури на ФАРА: В маркетинг екипите на клиентите се появяват все повече хора със смели идеи и разчупено мислене
Новото поколение творчески директори на фестивала - Васил Петраков от DDB Sofia, Иван Иванов от Ogilvy Group Sofia и Момчил Захариев от NEXT-DC - пред "Капитал"
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
ФАРА смени кожата си. Наред с локацията (от Албена в Пловдив) се надява да смени съдържанието и публиката си. Фестивалът тази година е натоварен с очаквания да е в пъти по-добър отпреди. Затова и темата е трансформация и ще се разгърне в трите дни между 15 и 17 септември. Най-видимата промяна досега обаче са хората, които ще оценяват предложенията в рекламния фестивал и ще поставят летвата, според която ще скачат рекламодатели и агенции тази година. Имената и лицата им са се сменили, носят свежия и оптимистичен поглед на новото поколение в рекламата и амбицията да съизмерват работата си по-често с колегите си в Париж, Берлин и Ню Йорк.
Поговорихме с трима от тях - директори в творческото жури на ФАРА 2016 - председателя на журито и творчески директор на DDB Sofia Васил Петраков, творческия директор на Ogilvy Group Sofia Иван Иванов и творческия директор на NEXT-DC Момчил Захариев - за новото послание и смисъл на фестивала, колко е важно агенциите да бъдат партньори на рекламодателите и защо събитията се превръщат в най-горещата тенденция в рекламата.
![Васил Петраков е творчески директор в агенция DDB Sofia, а преди това е работил като продуцент отново в DDB, но в Берлин. От осем години е в сферата на рекламата, а всичко започва с предложение от Йордан Жечев [сега творчески директор на цялата група от агенции около DDB Sofiа] да започне стаж в агенцията. Занимава се с реклама, защото винаги е обичал да разказва истории, а чрез нея може да го прави по хиляда различни начина. За доброто и лошото в живота се е учил от двете си баби, а за всичко, свързано с реклама, се информира от интернет. Любимата му книга е "Шантарам", защото "го удря в ядрото, откъдето произтичат всичките му емоции". Васил Петраков е творчески директор в агенция DDB Sofia, а преди това е работил като продуцент отново в DDB, но в Берлин. От осем години е в сферата на рекламата, а всичко започва с предложение от Йордан Жечев [сега творчески директор на цялата група от агенции около DDB Sofiа] да започне стаж в агенцията. Занимава се с реклама, защото винаги е обичал да разказва истории, а чрез нея може да го прави по хиляда различни начина. За доброто и лошото в живота се е учил от двете си баби, а за всичко, свързано с реклама, се информира от интернет. Любимата му книга е "Шантарам", защото "го удря в ядрото, откъдето произтичат всичките му емоции".](https://img.capital.bg/shimg/zx1278_2821247.jpg)
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.