ФАРА, ден първи: Разнообразни рекламни идеи и сигурни финалисти

Журито гласува заявките в творческите категории от конкурса

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

"Ще отсъждаме заявките спрямо качеството им, ще следим за нестандартни идеи, които са релевантни към бранда и целевата му аудитория," заяви новият председател на творческото жури на най-големия рекламен фестивал в България ФАРА и творчески директор на агенцията DDB Sofia Васил Петраков. Той допълни, че също така за журито ще бъде важно да види изпълнението на рекламата, защото "добрата идея трябва да живее в добро изпълнение", както и резултатите от нея, защото "тя трябва да работи".

Днес, през първия ден от ФАРА, журито избра финалистите в творческите категории на фестивала. В категорията Art Direction имаше най-много заявки и съответно бяха избрани и най-много финалисти – общо 13. В нея влизат различни формати рекламни проекти – принтове, събития, приложения и други. В такива случаи Васил Петраков коментира, че съставът на журито оценява индивидуално всяка заявка. "Тях не ги сравняваме една с друга, а ги гледаме като отделни единици, дали обслужват качествено собствения си бранд и аудитория", обясни той.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар