На телевизионния екран - (почти) нищо ново

Акцент и през този сезон са риалити форматите и забавните програми. Ще има опит да се възроди снимането на още български сериали.

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Когато тази седмица двата основни конкурента на телевизионния пазар - bTV и "Нова", се похвалиха с началото на ключовите си за новия сезон предавания, това звучеше като дежа вю. Изборът отново беше между риалити формати и отново между "Фермата" и VIP Brother.

Като оставим настрана чувството за липса на разнообразие по най-гледаните телевизии, решението им да започнат есенния сезон именно с тези предавания не е случайно. Това са форматите с традиционно висок рейтинг и година по-рано VIP Brother и "Фермата" бяха на челните позиции сред привлеклите най-много зрители. Затова и най-големите инвестиции на телевизиите са именно в риалити формати, следвани от сериалите и шоупрограмите. Бумът на български сериали, който наблюдавахме преди няколко години, изглежда приключил. "Нова" продалжава да излъчва втория сезон на "Откраднат живот", както и риалити сериала "София ден и нощ". bTV предлага в най-гледаното време вечер чуждестранния "Кварталът на богатите". В есенната програмна схема се открояват и добре познати предавания като "Шоуто на Слави" и кулинарните формати (повече за новия сезон - в инфографиките).


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове