ФАРА, ден втори: Рекламата по света и у нас

Международни лектори и български финалисти

Хамиш Макрей, футуролог и коментатор за британския вестник The Independent
Хамиш Макрей, футуролог и коментатор за британския вестник The Independent
Хамиш Макрей, футуролог и коментатор за британския вестник The Independent    ©  Михаил Новаков
Хамиш Макрей, футуролог и коментатор за британския вестник The Independent    ©  Михаил Новаков
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

"Ще гледаме основно за нестандартни и интересни, добре изпълнени медийни решения", каза Диляна Драгомирова, председател на тазгодишното медийно жури на рекламния фестивал ФАРА и директор връзки с клиенти в reforma. След гласуването общо четири заявки в категорията "Медийна кампания" и пет в категорията "Дигитална кампания" бяха избрани да продължат към финала на конкурса.

Тази година темата на ФАРА е "Трансформация". Освен промяна в локацията на фестивала от Албена в Пловдив, намалената му продължителност и силен фокус върху лекционната програма, промяна има и в правилата на конкурсната програма. За първи път големи награди ще се връчат само за агенция на годината и рекламодател на годината. "Това е най-основната промяна, която касае медийните категории", коментира Диляна Драгомирова. Както при оценките на творческото жури, така и тук финалистите ще бъдат обсъдени и гласувани допълнително, а победителите ще станат ясни в събота.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар