Новият брой:
Образованието: Лунната мисия на България

Тод Линч: В PR бизнеса днес е най-важно да си бърз и адаптивен

Главният изпълнителен директор на Worldcom пред "Капитал"

"Колкото да говорим за дигитализиране, основният принцип в PR-a винаги ще бъде доброто разказване на истории."
"Колкото да говорим за дигитализиране, основният принцип в PR-a винаги ще бъде доброто разказване на истории."
"Колкото да говорим за дигитализиране, основният принцип в PR-a винаги ще бъде доброто разказване на истории."    ©  Цветелина Белутова
"Колкото да говорим за дигитализиране, основният принцип в PR-a винаги ще бъде доброто разказване на истории."    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Тод Линч е главен изпълнителен директор на международната PR асоциация Worldcom, която обединява независими PR агенции от цял свят. Основната му цел е да развие нова глобална стратегия на Worldcom, която включва приемане на нови партньори и разрастване на групата на повече пазари. Преди да заеме ръководния пост през 2013 г., Линч е бил вицепрезидент "Връзки с клиенти" в американската агенция St. John & Partners, тогава също партньор на организацията. Линч е бил и член на борда на директорите на Worldcom за Америка. Професионалният му опит включва над 25 години практика в PR индустрията с фокус върху стратегическия и кризисен мениджмънт. Тод Линч беше в София за годишната среща на Worldcom и разговаря с "Капитал" за промените, които претърпява PR индустрията под трансформиращата сила на социалните мрежи и как бързината е ключова за успеха на PR специалистите днес.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар