Един милион за любовта на народа

Над един милион лева са привлекли медиите от предизборната кампания досега. Маскирането на политическата реклама като редакционно съдържание продължава да е масова практика

   ©  Ладислав Цветков, bTV
   ©  Ладислав Цветков, bTV
Темата накратко:

- Над един милион лева са привлекли медиите от предизборната кампания досега.

- Лидер по обем на инвестициите в политическа реклама досега е БСП. Кампанията на ген. Румен Радев и Илияна Йотова възлиза на обща стойност повече от 375.9 хил. лв. без ДДС.

- Телевизиите обичайно са медиите, в които по избори влизат най-големи бюджети. Засега bTV води по привлечени пари за политическа реклама със 139.4 хил. лева.

- По сигнали на СЕМ досега ЦИК е констатирала няколко нарушения в bTV, "Нова тв", "Евроком" и "Европа".

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се