Ела, работи при нас

Три компании разказват как и защо инвестират в работодателски брандинг

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Ако от Facebook все по-често виждате снимки на усмихнати младежи, които рекламират своето работно място като най-смисленото и куул пространство с най-симпатичния екип, едва ли е случайно. Компаниите все по-често избират служителите им "да говорят" вместо тях за тяхната дейност, за продуктите и услугите, с които се конкурират на пазара или за възможностите за развитие, които предлагат. И това се превръща във все по-ключово за индустрии, в които има глад за квалифицирани кадри като IT, аутсорсинг, телекомуникации и други високотехнологични сектори.

За да могат да се отличат като добри работодатели и да привлекат качествени и амбициозни служители, компаниите все повече започват да инвестират в т.нар. работодателски брандинг (от.англ. employer branding - бел.ред.). И усилията и инициативите на брандовете в тази посока се най-често с цел задържане на талантите и намирането на нови.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове